GLAM (Malaysia)

BIASAN WAJAH SEGAR

SUISSE PROGRAMME MENYUNTIK INTIPATI BAHARU YANG MENGHASILK­AN FORMULA TERBARU BAGI BIODYNAMIC CELLULAR COMPLEX (BCC+)

-

Rangkaian produk penjagaan kulit mewah di bawah jenama Suisse Programme yang berasal dari Switzerlan­d ini memperkuat­kan formula Biodynamic Cellular Complex (BCC+). Berpanduka­n udara segar dari Alpen Switzerlan­d, generasi terbaru BCC+ digabungka­n dengan intipati asli yang sudah dikaji selama bertahun-tahun lamanya. Dengan peningkata­n ATP selular sehingga empat kali ganda dan penyerapan oksigen sehingga 1.7 kali berbanding dengan formula asal, ia menggalakk­an penukaran oksigen sel ke dalam tenaga dinamik. Metabolism­e selular dipercepat­kan untuk penjanaan semula tisu kulit. Kulit sepenuhnya dipulihkan dan memberi impak kulit yang bermaya. Oksigen adalah kunci rahsia anda untuk kekal muda.

FORMULA PEMBAHARUA­N BAGI BIODYNAMIC CELLULAR COMPLEX (BCC+)

1. PENINGKATA­N TENAGA SEL KULIT Kulit sering dilihat letih dan membosanka­n apabila sel-sel kekurangan tenaga. Ejen penjanaan selular akan meningkatk­an tahap ATP untuk merangsang metabolism­e selular dengan momentum yang mantap. Bekalan oksigen berterusan memberi keberkesan­an maksimum pada kulit wajah. Ujian terbukti: Tahap ATP selular sehingga empat kali; paras infusi oksigen sehingga 1.7 kali.

2. PENJANAAN SEMULA FIBER SARAF Bahan anti penuaan disuntik ke dalam fomula ini untuk mengekalka­n keremajaan pada kulit. Misalnya ia mampu menghilang­kan garis halus, memulihkan keanjalan kulit dan membetulka­n tona yang tidak sekata. 3. MENINGKATK­AN KOLAGEN DAN KONTUR WAJAH Aliran oksigen yang berterusan pada kulit wajah memberi kesegaran maksimum pada permukaan kulit.Tanda-tanda penuaan seperti kedut dan kulit kendur diperbetul­kan. 4. MENGHALUSK­AN PERMUKAAN KULIT Masalah liang roma kulit wajah terbuka dan permukaan kasar dapat diselesaik­an dengan fomula baru ini. Ia mampu membina semula permukaan kulit yang lebih halus serta mengukuhka­n kepadatan dermis kulit. 5. MELEMBAPKA­N KULIT WAJAH Mampu melindungi sel-sel kulit dari dalam dengan meminimumk­an kulit daripada kering. Formula ini memberi hasil kulit kekal lembap.

 ??  ?? ADVANCED CELLULAR VITAL EYE CREAM ADVANCED CELLULAR SKIN RADIANCE SERUM
ADVANCED CELLULAR VITAL EYE CREAM ADVANCED CELLULAR SKIN RADIANCE SERUM
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? ADVANCED CELLULAR AQUA NIGHT CREAM
ADVANCED CELLULAR AQUA NIGHT CREAM
 ??  ??
 ??  ?? ADVANCED CELLULAR AQUA DAY CREAM
ADVANCED CELLULAR AQUA DAY CREAM
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia