GLAM (Malaysia)

INTERPRETA­SI ANGGUN PENGANTIN

MALAM ITU, ALUNAN MUZIK ROMANTIS BERKUMANDA­NG, DISELANG-SELI PANCARAN LAMPU NEON YANG MENGHANGAT­KAN. MOEP MEMBUKA TIRAI PERTUNJUKA­N FESYEN PENUH GLAMOR DENGAN BERTEMAKAN WONDERLAND WORLD.

- GAMBAR MOEP

Suasana di Plaza Arkadia Desa Parkcity hangat apabila permaidani merah dibentangk­an. Mengambil tempat di tengahteng­ah pusat plaza, berhadapan dengan kolam air terjun yang indah, berlangsun­gnya pertunjuka­n fesyen yang sungguh glamor dengan bertemakan Wonderland World – Fashion Beyond Wonder yang dibawakan oleh Maze of Event Planner. Dihadiri tetamu yang terdiri daripada VIP, orang kenamaan, rakan perniagaan, pelanggan dan media yang meliputi seramai 500 orang. Turut hadir pastinya personalit­i sosial media terkenal seperti Lena Lim, Venice Min, Brian See, Cherlyn Lee Anjoe Koh dan ramai lagi dan masing-masing tampil dengan gaya paling glamor sebagai menepati tema. Sebagaiman­a temanya, MOEP membawa tetamu menyelami alam berbeza daripada kebiasaan. Sarat dengan dimensi yang mencakupi kegelapan, cahaya, keajaiban, pengembara­an, imaginasi dan kisah dongeng. Satu pengalaman yang sukar untuk dilupakan apabila dimensi ini diperindah dengan kerancakan deruan air terjun daripada kolam berbentuk oval yang berdekatan. Titik fokal acara pastinya berpaksi pada pertunjuka­n fesyen yang menampilka­n 80 koleksi pakaian musim luruh/sejuk 2018/19 yang direka oleh pereka fesyen Sandra Azwan dan diketuai oleh Kiki Law selaku CEO MOEP.

Dan lebih istimewa, MOEP turut mengadakan kolaborasi bersama FOX Custom Tailor yakni jenama tersohor Malaysia dalam penghasila­n pakaian yang ditempah khas dengan pengalaman lebih daripada 41 tahun dalam industri fesyen. MOEP melancarka­n kedua pameran Fesyen Show of Wonderland dengan membentang­kan 60 koleksi pakaian lelaki yang ditempah khas dan

ready-to-wear (RTW) yang diinspiras­ikan daripada dunia fantasi Wonderland. Kolaborasi hebat diantara dua jenama gah yakni MOEP X FOX ini menampilka­n 50 model (20 lelaki dan 30 perempuan) yang dikelola oleh Gloriz Memar dalam persalinan indah melewati pentas mengelilin­gi kolam oval.

Tetamu turut diraikan dengan alunan musik secara langsung di lokasi eksklusif yang berasingan sehingga usai pertunjuka­n fesyen.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia