GLAM (Malaysia)

AUDEMARS PIGUET

-

Audemars Piguet mengunggul­i sosok reputasi paling bergaya menerusi royal oaknya selama 45 tahun. Namun, seiring selera trend yang berubah, jenama Swiss ini berevolusi lalu memecah tradisi dengan membentang­kan penanda waktu generasi baru yang ultra eksklusif. CODE 11.59 diilhamkan namanya dari minit sebelum tengah malam, kiasan kepada jangkaan hari baru dan dengan peluasan masa depan. Tidak lengkap jika ia tidak diperhalus­i lebih rapi. Alright, let’s get into it.

SIFAT ULTRA EKSKLUSIF

• Bentuk oktagon digunakan untuk case tengah, manakala bulat bentuk digunakan untuk bezel dan caseback. Lugs reka bentuk terbuka yang baru, segmen di atasnya dikimpal dengan bezel bulat, manakala segmen yang lebih rendah bersandar ke caseback.

• Kristal sapphire memaparkan profil baru “melengkung ganda”: permukaan dalaman adalah berbentuk kubah, manakala permukaan luaran melengkung secara menegak dari enam hingga 12 jam - reka bentuk optik cembung.

• Logo 3D yang dibangkitk­an, diperbuat daripada lapisan nipis emas dalam proses kimia yang disebut galvanic growth, dengan setiap huruf logo yang dihubungka­n dengan a hair-thin link.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia