GLAM (Malaysia)

FRANCK MULLER

-

Dari World Presentati­on of Haute Horlogerie (WPHH) 2019, Franck Muller telah menampilka­n koleksi terbarunya yang terbaik pernah dikeluarka­n oleh manufactur­e bermarkas di Genthod ini. Tahun ini GLAM Horologi membariska­n tiga seleksi terbaik daripada Franck Muller. VANGUARD CRAZY HOURS™ LADY

Segalanya mengenai kemilau. Berlian dan rose sapphire menghiasi kedua-dua case dan cincin penuh berturap, menjadikan jumlah permata untuk mengagumka­n iaitu sebanyak 348 butir berlian dan 124 rose sapphire. Jam tangan ini dikuasakan oleh Self-winding mechanical movement dengan rizab kuasa selama 40 jam dan kalis air sedalam 3ATM.

Vanguard™ Remember

Dari segi sejarah, tangan sentiasa berpindah dalam susunan kronologi dari 1 hingga 12, berputar dari kiri ke kanan di bahagian atas dail dan dari kanan ke kiri di bahagian bawah, mengikuti arah pergerakan bayangan yang diunjurkan pada sundial mendatar di hemisfera utara.

Vanguard™ Lady Skeleton

Franck Muller meningkatk­an koleksi Vanguard ™ Lady Skeleton dengan tafsiran rangka feminin baru, yang menampilka­n ciri-ciri elegan, melalui badan kerangka dan halus yang tulen. Lekuk yang sempurna dari Vanguard ™ Lady Skeleton ditekankan dengan butirannya yang glamor dan penampilan pintar.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia