GLAM (Malaysia)

SIMBOLIK KEAGUNGAN CINTA

Berlian adalah mineral paling berharga di dunia dan ia telah mencuri jutaan hati wanita. Lantas berlian diangkat sebagai simbol keabadian cinta yang sehingga kini diraikan.

-

Dan dalam berbicara mengenai keagungann­ya, Estrella Diamond medukung kisah tersendiri. Setiap butir Estrella Diamond dipotong dengan penuh kesempurna­an. Setiap berlian melalui proses piawaian kawalan kualiti yang ketat. Terbaru, Estrella Diamond menampilka­n koleksi koleksi rantai Estrella Lucero Asymmetric­al Collar daripada Estrella Mio dan koleksi Estrella Mio.

Koleksi kalung Estrella Lucero Asymmetric­al Collar daripada Estrella Mio

Diilhamkan oleh penggambar­an bintang di langit, Estrella Lucero terbuat dari semangat bercahaya dan keyakinan untuk keinginan yang tidak terucap dan keinginan yang menarik. Kalung Estrella Lucero bertatahka­n 16 butir berlian Estrella yang dibentuk dalam bentuk bintang eksklusif, yakni lima claws setting yang mewakili keabadian, ketelusan, amanah, kesopanan dan kehormatan. Kalung ini turut ditatahkan dengan 488 butir berlian Estrella 18 karat. Kombinasi ini diserikan lagi dengan kemewahan material 950 platinum. Estrella Lucero melaung erti sebenar. So rare. So beautiful. So perfect.

Sebagaiman­a keindahan bintang-bintang berkilauan yang unik, setiap Estrella Diamond (“Estrella” bermakna bintang dalam bahasa Sepanyol) adalah satu-satunya yang dipilih menerusi keindahan dan nilai tinggi, melalui proses penggredan yang ketat, seperti yang diperakui oleh The Internatio­nal Gemologica­l Institute (IGI). Masing-masing adalah tulen, tidak dirawat dan semula jadi. Apa yang membezakan berlian Estrella selain yang lain ialah 57 segi berlian yang diselarask­an dalam simetri yang sempurna yang menghasilk­an lapan anak panah simetri yang sempurna dan lapan hati simetri yang sempurna.

 ??  ?? Koleksi Estrella Mio Koleksi Estrella Mio memukau dengan kilauan berlian Estrella Diamond bersama Pt950 Platinum. Ia turut sama mewakili simbolik kepada lima cakra.
Koleksi Estrella Mio Koleksi Estrella Mio memukau dengan kilauan berlian Estrella Diamond bersama Pt950 Platinum. Ia turut sama mewakili simbolik kepada lima cakra.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia