GLAM (Malaysia)

KALENDAR

- OL EH YUSAIRI F I TRI

28

Patek Philippe Watch Art Grand Exhibition Selepas 2012 di Dubai, 2013 di Munich, 2015 di London dan 2017 di New York, Singapura kini dipilih oleh Patek Philippe sebagai destinasi pameran kelima. Bakal berlangsun­g selama 15 hari bermula 28 September sehingga 13 Oktober di Sands Theatre, Marina Bay Sand Singapura. Pameran itu, yang terdiri daripada sepuluh bilik bertema, akan membawa pengunjung menelusuri perjalanan dunia Patek Philippe, yang beribu pejabat di Geneva, bengkel dan Muzium Dan pastinya, koleksi eksklusif jam tangan paling awal sejak 1530 dan Calibre 89 yang terkenal.

5

New York Fashion Week, 5-13 September September ini, Council of Fashion Designers of America memperkena­lkan jadual yang lebih pendek dan lebih padat untuk Minggu Fesyen New York. Persembaha­n pertama oleh Telfar dan akan berakhir pada Rabu, 11 September oleh Marc Jacobs. NYFW Spring 2020 bakal menampilka­n pereka terkemuka

13

London Fashion Week, 13-17 September Dari Victoria Beckham, Simone Rocha, Erdem, JW Anderson Christophe­r Kane Burberry Roland Mouret Anya Hindmarch sehinggala­h David Coma adalah antara nama besar yang pastinya mencuri

17

Milan Fashion Week, 17-23 September Destinasi yang dikuasai oleh label fesyen terkemuka dunia, patisnya mencuri perhatian lensa dengan kelibat selebriti, model, supermodel, ikon fesyen, pereka fesyen bersamasam­a membuat penampilan dalm gaya paling trendy. Ini adalah peluang terbaik untuk mengambil gambar!

23

Paris Fashion week, 23-1 Oktober Paris Fashion Week adalah penutup kepada semua minggu fesyen paling berprestij dunia. Menampilka­n rumah fesyen Dior, Paco Rabanne, Saint Laurent, Dries Van Noten, Celine, Elie Saab and Vivienne Westwood, Rahul Mishra, Balmain, Nina Ricci Valentino, Alexander McQueen dan Miu Miu. Buckle up ladies!

 ??  ??
 ??  ?? ROKSANDA
ROKSANDA
 ??  ?? LAURA BIAGIOTTI
LAURA BIAGIOTTI
 ??  ?? ROSIE ASSOULIN
ROSIE ASSOULIN
 ??  ?? BEAUTIFUL PEOPLE
BEAUTIFUL PEOPLE

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia