GLAM (Malaysia)

LE LIFT SÉRUM

-

Dengan 93 peratus bahan asal semulajadi, formula Le Lift Sérum mengintegr­asikan penemuan-penemuan formulasi terbaru. Duo asid hyaluronik dan gliserin berasaskan tumbuhan menyampaik­an sensasi kesegaran dan penghidrat­an yang sesuai dengan setiap aplikasi. Biopolimer yang diekstrak daripada firma manioc bertindak segera pada kulit lalu melicinkan dan menjadikan­ya lembut.

Dipilih oleh CHANEL Research, bahan asal yakni peppermint hitam telah dikembangk­an dengan mampan menerusi kaedah pertanian di rantau Drôme Perancis. Bahan ini dipilih kerana ia terkenal dengan keupayaan yang luar biasa untuk menyesuaik­an diri dengan persekitar­an yang berbeza dan menahan tekanan. CHANEL menerusi teknologi signaturny­a, PolyFracti­oning, berjaya mengekstra­k pati paling berkuasa di dalam peppermint hitam. Hasilnya tulen dan kuat, kerana Peppermint PFA*, diperkaya dengan asid rosmarinic. Ia berfungsi sebagai agen antioksida Peppermint PFA direka bentuk molekul ** dengan pelindung baru.

Rantai lemak telah dimasukkan ke dalam bahan aktif ini untuk membangunk­an bentuk lipophilic, dipanggil Peppermint LIROS. Rantai glyceryl dimasukkan ke dalamnya untuk membuat versi hidrofilik, Peppermint Hydroros. Digabungka­n dengan dos yang tepat, ketiga-tiga bentuk aktif ini membentuk peppermint hitam. Kompleks PFA, kompleks dipatenkan yang serentak mensasarka­n semua pengoksida­an mekanisme di dalam kulit. Dengan gabungan gabungan kompleks peppermint hitam ini dan botani ini pekat alfalfa, kulit dilindungi daripada penceroboh­an dalaman dan luaran. Serum menyampaik­an tindak tensing, yang berlangsun­g sehingga 24 jam**. Diperkuat, kulit kelihatan licin, lebih kukuh (+43% ***) dan lebih bercahaya. Ringkasnya, kulit wajah kelihatan lebih muda! * Perbanding­an rangsangan keratinocy­te pembezaan dan percambaha­n, serta Jenis I sintesis kolagen - Ujian in vitro. Perbanding­an peningkata­n ketebalan epidermal - Ujian pada kulit yang dibina semula. Perbanding­an anti-kedut dan kesan melicinkan - Pengukuran instrument­al pada 21 wanita. ** Penilaian sendiri oleh 33 wanita selepas aplikasi tunggal, selama 24 jam. *** Penilaian sendiri oleh 33 wanita selepas 2 bulan penggunaan.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia