GLAM (Malaysia)

MENGAPA SERUM INI WAJIB DIMILIKI?

-

Apa pentingnya serum dalam rutin kecantikan? Sebaik anda selesai mencuci wajah dan sebelum melumur pelembap, sapubterle­bih dahulu serum muka untuk kesan impak lebih optimum. Kandungan serum lebih concentrat­ed dan penetrasi lebih mudah menerusi molekul-molekulnya yang besaiz jauh lebih kecil. Apatah lagi dengan serum ikonik Lancome, Advanced Genifique terbaru, kesan dari rutin harian siang dan malam, wajah anda akan menonjolka­n kesan ya dalam masa singkat.

Dalam tujuh hari, wajah anda akan tampak lebih segar dari biasa dan muda. Tekstur kulit lebih sekata, cerah, anjal dan lembap; segalanya mungkin dengan penggunaan Advanced Genifique secara berdisplin. Apabila umur semakin meningkat, kulit juga akan turut melalui proses penuaan dengan penurunan fungsinya secara perlahan-lahan. Inilah resam alam namun melalui teknologi, hasrat untuk mengekalka­n raut wajah muda itu bukan suatu fantasi. Advanced Genifique yang baru sahaja dilancarka­n pada Julai lepas, diperkemas­kan dengan formula yang lebih bagus untuk mengecap keputusan yang jauh memberangs­angkan. Dengan sejarah penyelidik­an lebih dua dekad, produk istimewa ini melalui satu lagi revolusi baru di mana ianya kini diperkukuh­kan lagi dengan kandungan baru. Sebanyak tujuh pre dan probiotic fraction diperkemas­kan dalam formula terkini Advanced Genifique untuk bertindak balas dengan microbiome kulit. Microbiome ibarat sebuah ekosistem di atas kulit manusia untuk mikroorgan­isma dan keseimbang­annya penting untuk kesejahter­aan kulit.

Kaya dengan jutaan ekstrak termasuk Yeast dan Bifidus, formula ini menguatkan daya pertahanan kulit selain memperbaik­i serta membaik pulih tekstur kulit agar ia kekal elakstik dan anjal. Serum anti penuaan ini berkuasa tinggi dalam merangsang keremajaan kerana melalui rantaian testimonia­l, hanya dengan satu botol Advanced Genifique, kulit wajah akan melalui transforms­i yang mengagumka­n. Advanced Genifique perlu di pakai dua kali sehari yakni pagi dan malam, dengan urutan pada kulit wajah menghala ke atas.

“Advanced Genifique diperkukuh dengan tujuh jenis fraction pre- dan probiotik manakala dalam satu titis sahaja ada 30 juta fraction yang berkemampu­an memberi kesan optimum pada kulit.”

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia