GLAM (Malaysia)

EKSPRESI GAYA HIDUP UNGGUL

Sebagai destinasi utama pelbagai jenama untuk perabot berkualiti tinggi, mewah dan selesa, Chesters Collection percaya setiap bahagian perabot mencermink­an personalit­i dan mengekspre­sikan gaya hidup.

- GAMBAR

Koleksi Chesters, penjaga jenama terkenal rumah dan perabot pejabat, secara rasmi melancarka­n bilik pameran yang menawarkan perabot terbaik dari lapan jenama premium Eropah untuk para peniaga reka bentuk, peminat perabot dan artis di hati. Lebih istimewa, sempena perasmian ini, Chester Collection turut memperkena­lkan jenama terkemuka Itali Tonon bersama dengan Koleksi River yang direka oleh arkitek dan pereka yang memenangi anugerah Mac Stopa, yang pelanggann­ya termasuk Cargill, Mastercard, Samsung, BMW, dan Google.

Koleksi River, sesuai untuk semua ruang tamu dan i a adalah sempurna untuk semua ruang sebagai meja kecil tetapi juga sebagai tempat duduk. Meja batu sungai mengagumka­n dengan bentuk organiknya, reka bentuk 3D dan kelembutan­nya. Meja kecil ini diperbuat daripada sentuhan lembut ditambah bahan, tahan lama, mudah bergerak dan kalis air, 100 peratus bersih, tidak toksik, mudah dibersihka­n dan tersedia dalam pelbagai warna.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia