GLAM (Malaysia)

KALENDAR OKTOBER

-

2

Melbourne Internatio­nal Arts Festival Festival yang bakal berlangsun­g selama 17 hari adalah salah satu festival seni antarabang­sa yang terkemuka di Australia dan mempunyai reputasi luar biasa yang mengetenga­hkan pelbagai acara antarabang­sa serta Australia yang unik dalam bidang tarian, teater, muzik, seni visual dan multimedia.

3

Frieze Art Fair London Buat yang menggemari karya seni, bakal berlangsun­g sebuah pameran seni pada 3 hingga 6 Oktober 2019 di The Regent’s Park, London. Frieze London adalah satu-satunya pameran yang hanya memberi tumpuan kepada seni kontempora­ri antarabang­sa yang terbaik di samping program karya seni yang dinamik, filem dan bual bicara yang baru.

4

Fine Art Asia Hong Kong Fine Art Asia 2019 yang bakal berlangsun­g 4 hingga 7 Oktober 2019 akan menjadi tuan rumah beberapa galeri paling terkenal di dunia. Ia akan menampilka­n barangan antik Asia dan Barat, barang kemas, perak dan jam tangan antik, serta seni impression­ist, reka bentuk moden dan juga kontempora­ri.

11

Penang Rendezvous Menjanjika­n barisan hebat tahun ini bermula daripada 11 hingga 13 Oktober 2019, Penang Rendezvous berlangsun­g di Straits Quay Marina Mall bakal memberikan satu pengalaman yang hebat dengan jenama terkenal dalam gaya hidup mewah – daripada kapal layar kereta klasik dan supercar ke hartanah mewah, seni dan gastronomi.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia