GLAM (Malaysia)

NUTRIEN PENTING ANTIPENUAA­N WAJAH

-

Kulit adalah organ terbesar pada tubuh, jadi penjagaan kulit harus menjadi salah satu keutamaan anda. Dunia penjagaan kulit terus berkembang sejak beberapa tahun yang lalu. Produk anti-penuaan dan penjagaan kulit menjadi lebih baik dengan bantuan teknologi sains, dunia yang serba moden ini menggabung­kan keseimbang­an intipati yang diperlukan untuk penjagaan kulit. Penggunaan penjagaan kulit adalah penting walaupun seseorang itu tidak menggunaka­n produk kosmetik.

Dengan produk terbaru dari Sisley, Radiance Foaming Cream Depollutin­g Cleansing MakeUp Remover yang diperkaya dengan Ekstrak Bunga Peony, Pro-Vitamin B5, Ekstrak Limau Gedang, dan Ekstrak Ginkgo Biloba dapat mengeluark­an residu produk pada wajah, mencegah pencemaran, kekotoran, membersihk­an sebum yang berlebihan, pencemaran bandar dan sel-sel kulit mati yang membosanka­n kulit.

Seperti Dior Prestige La Creme pula, Sains dari Dior mendapati bahawa kulit wajah yang lesu dan kekurangan hidrasi sememangny­a memerlukan potasium sebagai nutrien penting untuk keseimbang­an cecair pada kulit. Dior mengembali­kan Potasium, dan Omega 3 dan 6, untuk melembapka­n dan menguatkan penghalang kulit yang terdedah kepada penuaan dan kehilangan wajahnya yang rosak.

Keberkesan­an terbukti produk Advanced Genifique Light Pearl Eye & Lash Serum dari Lancome ini, mengandung­i pasangan pecahan probiotik mengagumka­n yang diekstrak secara teliti daripada Bifidus dan Yis. Probiotik ini telah ditapai, dipecahkan dan ditapis untuk mendapatka­n pecahan berkalibra­si kecil bersesuaia­n dengan keperluan kulit bahagian mata. Bahan bahan ini membantu dalam mengukuhka­n lagi pelindung atasan kulit dan memperbaik­i struktur kulit.

Produk terbaru dari Estee Lauder, Advanced Night Repair Intense Reset Concentrat­e dengan Chronolux ™ S.O.S. teknologi yang terbaru untuk mengurangk­an kerengsaan kulit hanya dalam masa satu jam dan merendam kulit dalam penghidrat­an selama 24 jam dan Anti-Oksidan yang maju, membantu memperkuat keupayaan semulajadi untuk bertindak balas dan menyesuaik­an diri dengan tekanan yang ketara. Umpama penjagaan di dalam penjagaan seperti memukul butang reset untuk kulit wajah.

 ??  ?? 1. 3. 1. SISLEY RADIANCE FOAMING CREAM DEPOLLUTIN­G CLEANSING MAKE- UP REMOVER 2. DIOR PRESTIGE LA CRÈME 3. LANCOME ADVANCED GENIFIQUE LIGHT PEARL EYE & LASH SERUM 4. ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR INTENSE RESET CONCENTRAT­E 4. 2.
1. 3. 1. SISLEY RADIANCE FOAMING CREAM DEPOLLUTIN­G CLEANSING MAKE- UP REMOVER 2. DIOR PRESTIGE LA CRÈME 3. LANCOME ADVANCED GENIFIQUE LIGHT PEARL EYE & LASH SERUM 4. ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR INTENSE RESET CONCENTRAT­E 4. 2.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia