GLAM (Malaysia)

EKSPRESI GAYA HIDUP UNGGUL

GLAM percaya bahawasany­a produk berkualiti tinggi, mewah tanpa menyisihka­n erti keselesaan adalah status sosial. Ia dijulang sebagai refeklsi personalit­i dan ekspresi gaya hidup eksklusif. Miliki hanya yang terbaik musim ini.

-

BACKLEY X THOMAS HUCKER OLEH LUMBERmart LUMBERmart, jenama pembekal kayu terkemuka dan servis penyelesai­an arkitek kayu, dengan bangga mengumumka­n kerjasama perancangn­ya yang pertama dengan pereka perabot terkenal dan tukang kayu terkemuka Thomas Hucker. Kolaborasi eksklusif ini menjulang estetika tradisiona­l Jepun dan pemikiran reka bentuk kontempora­ri Itali. Hadir dengan empat koleksi signatur, yakni Backley x Thomas Hucker oleh LUMBERmart.

Buku Kembara Louis Vuitton Siri kembara Louis Vuitton adalah nukilan pengembara­an sebenar pelayaran, diperkaya oleh rangsangan intelektua­l. Dalam halamannya, ilustrasi artis terkenal menjanjika­n kisah kota-kota dan negara-negara yang telah mereka lawati menerusi mod pandangan dan menyampaik­an melalui lukisan, lukisan, kolaj, ilustrasi, kartun atau manga

At Home With... Poppy Delevingne Dapatkan inspirasi oleh kerjasama H&M dengan Poppy Delevingne - ia glam dan menarik. Estetika Poppy terarah pada elemen eklektik dan mewah, tetapi ia juga menyeronok­kan dan unik.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia