GLAM (Malaysia)

refreshing twist

YA, MEMILIKI HANYA YANG TERBAIK BUAT SI KECIL, PASTINYA TINYA MENJADI IDAMAN AMAN BUAT SETIAP IBU BAPA. NAMUN BAGAIMANA MANA PULA DENGAN GAN PENYELENGG­ARAANYA? YA? HAPPIKIDDO GET YOU COVERED!

-

Keselamata­n dan kebersihan adalah perkara yang paling penting dalam asas penjagaan si kecil dan semestinya tiada kompromi apabila menyentuh mengenai perkara ini. Sebagai inisiatif menarik daripada Happikiddo, kini penyelenga­raan bukan satu lagi masalah. Happikiddo memperkena­l HappiClean service yakni perkhidmat­an pembersiha­n yang meliputi kereta sorong bayi, tempat duduk kereta, pengepam payudara dan banyak lagi. Dan untuk keselesaan, Happikiddo Lounge iaitu lounge yang untuk memenuhi keperluan pelanggan di pusat khidmat ketika anda menunggu giliran.

MENGENAI HAPPIKIDDO

Happikiddo meraih reputasi luar biasa sebagai sebuah jenama bayi terkemuka di Malaysia yang didedikasi­kan untuk ibu bapa pengalaman membeli-belah. Namakan sahaja wishlist anda, dari tempat tidur katil bayi terbaik, kereta bayi, kerusi kereta bayi, tilam bayi, kerusi tinggi bayi, peralatan semaian, hadiah bayi, mainan bayi dan banyak lagi dengan perkhidmat­an pelanggan yang optimum.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia