GLAM (Malaysia)

CLASH DE CARTIER

-

Seri dua karakter menjadi inti pati buat koleksi Clash de Cartier. Barang kemas dalam emas mawar ini meraikan duality yang menjadi esen rentak sekarang. Rekaan yang flEKSIBEL MENGIKUT LENGGOK TUBUH WANITA MENYERLAHK­AN LAGI SISI KOTEMPORAR­I Cartier yang sudah punya legasi bertahun lama.

PRINT GALORE

What colours should you be wearing for summer? Hem.. mengapa tidak prints? Aneka warna untuk meraikan hidupmu. Bawa tas beragam corak dan kenakan sepatu tinggi. Padanan yang membuatkan langkahmu lebih yakin serta ‘ extra cool’.

GAYA MUDA

Menyapa yang baru di musim bunga ini. Corak- corak bermain riang, monogram pada sisi sniker menyemat jiwa muda. Selesa untuk bersuka- suka di hujung minggu.

03 KEEP CALM AND CARRY ON

Koordinasi gaya musim bunga, padankan bersama top polos, celana pendek putih yang pasti tambah menyerlah dengan adanya tas tangan ini. Sandangan terbaik untuk stail musim baharu.

04 RED ALERT

Helaian musim bunga, cantik jika bercorak girang disokong warna garang. Seperti dres bi- material Louis Vuitton, paduan dua warna tegas, hitam dan merah. Atau kot labuh Giorgio Armani dan baju panas labuh Moschino dedikasi perayaan Lunar. Melengkapi koordinasi meriahkan gaya dengan jam tangan atau seutas rantai yang cukup eksentrik reka gayanya.

05 PERHIASAN MODEN

Sukar untuk dijangka, mana tahu jikalau anda menerima jemputan ke mana- mana parti ( atau pun berhasrat melawati restoran), satu lagi idea tersedia ialah sarungkan perhiasan diri. Dekorasi glamor dan ada ‘ statement’, tidak mungkin kalah gaya walaupun di saat akhir.

06 KILLER QUEENS

Serlahkan daya tarikan anda dengan sepatu tinggi ‘ killer’ cukup sudah menyuntik kemewahan pada koordinasi. Lantaran itu, lebih menawan kalau anda tampil beraksesor­i, kaca mata hitam or maybe ‘ statement hat’ melengkapi suai padan ini.

 ??  ?? AIZAT AIDID
EDMUND LEE/ ONE3FOUR STUDIO
AIZAT AIDID EDMUND LEE/ ONE3FOUR STUDIO
 ??  ?? BURBERRY teks
JOHAN KASSIM
BURBERRY teks JOHAN KASSIM
 ??  ?? CHANEL
CHANEL
 ??  ?? MICHAEL KORS
MICHAEL KORS
 ??  ?? GUCCI
GUCCI
 ??  ?? LONGCHAMP
LONGCHAMP
 ??  ?? LOEWE
LOEWE
 ??  ?? LOUIS VUITTON
LOUIS VUITTON
 ??  ?? FENDI
FENDI
 ??  ?? PRADA
PRADA
 ??  ?? BURBERRY
GIVENCHY
BURBERRY GIVENCHY
 ??  ?? FENDI
FENDI
 ??  ?? GIORGIO ARMANI
GIORGIO ARMANI
 ??  ?? MOSCHINO
MOSCHINO
 ??  ?? LOUIS VUITTON
LOUIS VUITTON
 ??  ?? GIVENCHY
GIVENCHY
 ??  ?? CHANEL
CHANEL
 ??  ?? CHRISTIAN DIOR
CHRISTIAN DIOR
 ??  ?? CHANEL
CHANEL
 ??  ?? CHRISTIAN LOUBOUTIN
CHRISTIAN LOUBOUTIN
 ??  ?? GIVENCHY
GIVENCHY
 ??  ?? BURBERRY
BURBERRY
 ??  ?? GIUSEPPE ZANOTTI
GIUSEPPE ZANOTTI

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia