GLAM (Malaysia)

VICTORIA & ALBERT MUSEUM, LONDON

- Teks NISA HALID gambar GETTY IMAGES, STRIP, CURVENA, HI- BLISS

HI- BLISS: PENDEKATAN UNIK YANG TERBUKTI BERKESAN Anda menderita akibat insomnia, kelesuan dan keletihan, sakit kepala, ketidaksei­mbangan hormon, masalah pencernaan, kebimbanga­n, kulit kering dan penuaan juga alergi kulit dan kulit sensitif. Terapi Hi- Bliss Hydrogen yang seratus peratus natural tanpa kesan sampingan, bebas dadah dan sakit juga tidak invasif ini dapat membantu meningkatk­an sistem imunisasi tubuh dan juga mencegah sebelum kedatangan penyakit.

Bagaimana Terapi Hi- Bliss Hydrogen Berfungsi? Terapi detoksifik­asi ini bertujuan untuk meningkatk­an kesejahter­aan umum secara keseluruha­n dan disarankan kepada anda yang berisiko tinggi mengalami sindrom metabolik seperti kolesterol tinggi, gula darah, obesiti dan juga kumpulan tidak aktif ( kurang bersenam). Kumpulan berisiko tinggi menghidap penyakit kardiovask­ular dan diabetes juga amat disyorkan. Untuk keterangan lanjut, layari

Sejak diasaskan pada 1851, Muzium Victoria & Albert atau lebih popular dipanggil V& A menjadi peneraju dalam mempamerka­n seleksi perhiasan kemas, pakaian, kostum dan aksesori yang tidak ternilai dalam sejarah fesyen. Selepas pameran ‘ Christian

Dior, Designer of Dreams’ pada 2019, peminat fesyen boleh menyaksika­n pameran terbaharu berjudul ‘ Bags:

Inside Out’ yang didedikasi­kan kepada sejarah tas tangan yang telah mewarnai gerobok wanita sejak abad ke- 16 sehingga hari ini. Pameran ini berlangsun­g sehingga September 2021.

Bikin statement gaya dengan Galaxy Buds Pro.

Samsung memperkena­lkan generasi fon telinga baharu dengan rekaan premium yang menjanjika­n pengalaman bunyi menyeluruh, kualiti panggilan terbaik, Active Noice Cancellati­on yang lebih pintar dan paling utama, desain yang moden juga sleek. Tampil dengan tiga warna menawan seperti Phantom Violet, Phantom Black, dan Phantom Silver yang sesuai dipadankan bersama rangkaian telefon pintar Galaxy S21.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia