GLAM (Malaysia)

INTIPATI MUJARAB KULIT SIHAT BERSINAR

Tiada yang lebih membahagia­kan dan mengembira­kan hati seorang wanita, selain memiliki kulit wajah cantik dan tandus cela. Drunk Elephant hadir dengan solusi terbaru A-Gloei Maretinol Oil.

-

Hadirnya ilham formula hibrid menjanjika­n perubahan ketara dalam masa singkat. A- Gloei Maretinol Oil direka untuk semua jenis kulit terutama yang punya pengalaman bersama kandungan retinol.

Keunikan minyak ini adalah kerana menggunaka­n vegan retinol, virgin marula oil dan ceramide. Membantu permukaan wajah lebih licin, sekata dan mengurangk­an kehadiran garis halus. Bukan itu sahaja, intipati minyak ini berjaya mengurangk­an iritasi atau kemerahan pada kulit wajah dan kulit lebih bersinar.

SEMBANG CANTIK BERSAMA TIFFANY MASTERSON?

Bagaimanak­ah idea untuk mencipta Minyak Maretinol A-Gloei menjadi nyata, dan apakah inspirasi di sebaliknya? Inspirasi A-Gloei merupakan sebuah produk untuk individu yang teragak-agak untuk menggunaka­n Retinol dan tidak mengetahui faedah formula ini. Retinol sangat berkesan dalam merangsang dan menyasar tanda-tanda penuaan sambil juga mengurangk­an keradangan dan jerawat. Ramuan hebat tidak usah disia-siakan! Dengan pemakaian yang betul, kulit akan lebih sihat dan bersinar. Dengan menggabung­kan dos retinol yang lebih rendah dan gabungan minyak marula yang kaya dengan antioksida­n menjadikan A-Gloei produk terbaik. Adakah ia sesuai untuk cuaca lembap kita di Malaysia? Bolehkah minyak digunakan pada kulit berminyak ? Sukar untuk membuat kenyataan umum tentang minyak muka kerana semuanya berbeza mengikut wajah. Minyak Marula kerana saya percaya ia lebih baik daripada minyak lain. Minyak Marula mengandung­i antioksida­n yang kuat, kepekatan tinggi Vitamin C, Vitamin E, flavonoid, mineral, nutrien dan asid lemak penting Omega 9 - oleik dan Omega 6 -linoleik yang melawan radikal bebas, memberikan perlindung­an alam sekitar, hidrat pada tahap paling dalam dan membaiki dan menyuburka­n kulit. Malah ia lebih tinggi berbanding minyak argan atau jojoba. Minyak Marula mempunyai sifat anti-mikrob, pH seimbang dan tidak komedogeni­k. Ia akan memberi manfaat kepada kulit anda tidak kira kulit berminyak, bermasalah atau sensitif. Ia mempunyai struktur molekul yang sangat halus, jadi ia meresap ke dalam dan berfungsi dengan baik walaupun dalam cuaca lembap. Mengapakah Retinol dan Marula Oil merupakan gabungan ideal? Minyak

Marula sangat berkhasiat dan menenangka­n, ia adalah pasangan yang sempurna untuk retinol. Minyak Marula mengandung­i kepekatan tinggi asid oleik, asid lemak omega yang paling kaya. Penyelidik­an telah menunjukka­n bahawa asid oleik adalah penambah penembusan yang sangat berkesan, membolehka­n bahan lain, seperti retinol menembusi dengan menjadikan permukaan lipid kulit lebih telap dan bahan aktif lebih larut. Dengan A-Gloei anda mendapat semua manfaat.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia