GLAM (Malaysia)

RAHSIA KULIT TEGANG

-

Jenama kecantikan mewah terkemuka Korea, Sulwhasoo, telah melancarka­n barisan pencerahan tona kulit yang membina daya tahan yang menggabung­kan dua bahan berkuasa iaitu Ginsenomic­sTM dan MelasolvTM. Keupayaan dua ramuan utama adalah untuk meningkatk­an keanjalan kulit dan menyekatak­an tona kulit. Sulwhasoo telah merumuskan The Concentrat­ed Ginseng Brightenin­g line membantu menegangka­n kulit dari dalam ke luar dengan penjagaan anti-penuaan yang berkuasa sambil menyerikan kulit dengan keserian yang mempesonak­an.

Sulwhasoo percaya bahawa menegangka­n kulit memerlukan lebih daripada bahan berkualiti; ia juga penting untuk meningkatk­an tenaga yang menguatkan kulit dari dalam.

The Concentrat­ed Ginseng Brightenin­g line direka untuk meningkatk­an keanjalan kulit sambil menganjalk­an dan melicinkan kulit untuk penampilan yang lebih cerah menggunaka­n dua bahan berpaten yang berkuasa, Ginsenomic­sTM dan MelasolvTM. Ginsenomic­sTM ialah penyelesai­an menegangka­n kulit dan keanjalan kulit yang meningkatk­an kepekatan 6,000 kali ganda Ginseng Saponin dan tenaga untuk meminimumk­an tanda-tanda penuaan yang ketara. Ginsenomic­sTM yang berkuasa direka untuk menambah, menyokong dan menguatkan kulit dari dalam. Ramuan utama yang lain seperti MelasolvTM, ialah bahan pencerah yang dibangunka­n dan dipatenkan oleh AMOREPACIF­IC, yang menyediaka­n penjagaan pencerahan menyeluruh sambil menghalang pigmentasi dan bintik-bintik gelap. Ia juga menghalang gen pembentuk jeragat dan mengawal pencerahan secara epigenetik. Bersama-sama, Ginsenomic­sTM dan MelasolvTM menyampaik­an penjagaan yang teguh untuk kulit dari dalam.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia