GLAM (Malaysia)

raikan TAHUN BARU BERSAMA KIEHL’S

Kolaborasi yang kelima Kiehl’s bersama ilustrator artis, Shan Jiang untuk koleksi edisi terhad sempena sambutan tahun baru Lunar 2023.

-

Tahun in merupakan tahun arnab yang melambangk­an keharmonia­n, kekayaan dan kekeluarga­an. Kiehl’s hadir bersama barisan penjagaan kulit wajah ikonik serta ilham rekaan bingkisann­ya direka oleh Shan Jiang. Anda akan melihat produk seperti Ultra Facial Cream, Calendula Toner dan Rare Earth Deep Pore Cleaning Mask mendapat sentuhan istimewa oleh ilustrator artis ini.

SEMBANG CANTIK BERSAMA SHAN JIANG Apakah inspirasi anda semasa mencipta kempen Tahun Arnab bersama

Kiehl’s? Tiga perkara memberi inspirasi kepada saya: Pertama, saya mengkaji keunikan dan pergerakan arnab, bagaimana mereka melompat dan bergerak, struktur badan, tabiat, perkara yang mereka suka dan bagaimana mereka berkawan. Dengan ini, saya dapat melakar kognisi saya tentang haiwan untuk mencipta imej yang unik.Kedua ialah cerita tradisiona­l. Sejak kecil, saya mendengar banyak cerita tentang watak-watak kecil yang comel daripada cerita rakyat, mitos, fiksyen dan buku kanak-kanak. Arnab sentiasa menjadi ikon dalam budaya kita. Ketiga pula budaya Kiehl’s. Kerana jenama ini kaya dengan warisan. Terangkan proses kreatif anda dan cerita ilustrasi anda. Semuanya bermula dengan lakaran kasar, diikuti dengan penyelidik­an untuk memperhalu­si idea awal. Melalui kisah menarik lengkaplah matlamat karya seni saya.Saya ingin mencipta detik dalam karya yang boleh menghubung­kannya kepada klien utama Kiehl’s dan mereka memahami hasil seni saya. Tahun Baru segalanya mengenai kesihatan kulit, apakah produk Kiehl’s pilihan anda?

Produk pilihan saya iaitu Ultra Facial Cream. I have been using it for many years. Dan sangat menggemari­nya kerana ia melembapka­n kulit wajah sepanjang hari dan saya tidak boleh hidup tanpanya!

teks JULIA AZMAN gambar KIEHL’S

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia