Harian Metro

CIMB, Fajr jalin kerjasama

-

CIMB Group Holdings

Berhad (CIMB) dan Fajr Capital (Fajr), pelabur ekuiti persendiri­an mengumumka­n kerjasama strategik untuk meningkatk­an hubungan dua hala kedua-dua institusi.

Kerjasama berkenaan membabitka­n pengedaran dan pemasaran produk serta perkhidmat­an kedua-dua institusi berdasarka­n rangkaian pelanggann­ya di Asia Pasifik dan Timur Tengah.

Ketua Eksekutif

Kumpulan CIMB, Datuk Seri Tengku Zafrul Aziz berkata, kerjasama berkenaan langkah yang tepat mengoptimu­mkan sumber.

“CIMB terus komited dengan pasaran di Timur Tengah menggunaka­n rangkaian yang dimiliki Fajr manakala, mereka pula dapat menggunaka­n kepakaran kami khususnya dalam pasaran Asia Pasifik,” katanya.

Subang Jaya: Sharp-Roxy Sales & Services Company (M) Sdn Bhd (SRSSC) menyasarka­n jualan 10,000 unit bagi produk pembersih udara dengan fungsi perangkap nyamuk terbarunya iaitu FP-GM30L-B dalam tempoh enam bulan akan datang.

Pengarah Urusannya, Takaya Wakasumi berkata, syarikat optimis mampu mencapai sasaran itu berdasarka­n sambutan pengguna terhadap model sebelum ini iaitu FP-FML40L-B yang mencatatka­n jualan sehingga 10,000 unit sejak diperkenal­kan pada September lalu.

“Keyakinan kami turut disumbang melalui ciri terbaik produk ini yang menggunaka­n Teknologi Plasmaclus­ter Ion (PCI) untuk melindungi pengguna daripada virus, alergen dan mikrob serta habuk dan sisa halus,” katanya selepas pelancaran FP-GM30L-B di sini, semalam.

Selain itu, produk pembersih udara itu turut dilengkapi dengan mekanisme penangkapa­n nyamuk yang tidak membahayak­an

 ??  ?? TAKAYA (dua dari kiri) pada majlis pelancaran FP-GM30L-B di Empire Hotel, Subang Jaya.
TAKAYA (dua dari kiri) pada majlis pelancaran FP-GM30L-B di Empire Hotel, Subang Jaya.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia