Harian Metro

Sinopsis

- TV2/9 malam Drama Melayu: Dendam Terindah TV3/12.30 tengah malam Saleha ntv7/11 malam Sunday Movie: Black Swan 8TV/9.30 malam Sunday Night Cinema: 92’ Legendary La Rose Noire

Rokiah teringat kematian ibu bapa dan sikapnya juga mula berubah. Dia asyik termenung dan menangis. Arman bersimpati dengan Rokiah, sekali lagi ke balai polis untuk mengenal pasti identitiny­a tetapi pihak polis masih tidak menerima sebarang aduan mengenai orang hilang yang menyerupai Rokiah. Satu hari Arman membawa Rokiah ke pusat beli-belah. Dalam kesibukan itu, dia dan Rokiah terpisah. Puas mencari, Arman akhirnya pulang ke rumah sendirian dan beranggapa­n Rokiah lari meninggalk­annya.

Pelakon: Raja Ilya, Lisdawati, Fauzi Nawawi, Arja Lee, Erry Putera Saleha yatim piatu dan dibesarkan Pak Long dan Mak Long. Saleha cantik tetapi pemikirann­ya seperti kanakkanak. Namun dia pandai melakukan kerja menggubah hantaran dan membuat bunga telur. Ramai yang datang menempah hantaran dan bunga telur dengannya. Manaf berjanji akan melindungi Saleha tetapi ibu Manaf enggan menerima menantu seperti Saleha.

Pelakon: Tasha Shila, Fedzrul Khan, Linda Hashim, Fadilah Mansor, Abu Bakar Juah Nina obses dengan tarian balet. Dia menjadi pilihan koreografe­r untuk melakonkan watak White Swan dalam satu persembaha­n berjudul Lake Swan. Sepanjang sesi latihan, gerak tari Nina cenderung mencermink­an watak Black Swan. Kedudukann­ya sebagai penari utama terjejas dengan kemunculan penari baru, Lily yang mampu mempamerka­n gerak tari sebagai White Swan.

Pelakon: Natalie Portman, Mila Kunis, Vincent Cassel, Barbara Hershey, Winona Ryder, Benjamin Millepied, Ksenia Solo, Kristina Anapau Penulis novel kanak-kanak, Butterfly Wong tidak hanya gagal dalam karier tetapi juga percintaan. Dia cuba membunuh diri tetapi pasangan yang melihatnya menganggap dia sebagai pencuri. Butterfly mula menjejaki pasangan itu dengan niat ingin memulangka­n semula barang yang dijumpainy­a. Ditemani rakannya, Chow

Wai Kuen, mereka secara tidak sengaja menjadi saksi kes bunuh.

Pelakon: Tony Leung, Maggie Shiu, Teresa Mo

 ??  ?? MOON Jung Hee HAFREEZ Adam
MOON Jung Hee HAFREEZ Adam
 ??  ?? TASHA Shila
TASHA Shila
 ??  ?? RAJA Ilya
RAJA Ilya
 ??  ?? NATALIE Portman
NATALIE Portman
 ??  ?? TONY Leung
TONY Leung

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia