Harian Metro

Cairkan lemak degil! Produk kecantikan bebas pewarna, alkohol

-

Membantu melancarka­n

proses pencernaan

Keajaiban bahan semula jadi di dalam produk kecantikan tidak dapat dinafikan lagi terutama ekstrak tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan yang menyimpan seribu satu khasiat untuk kesihatan luaran dan dalaman.

Menyedari potensi produk penjagaan diri yang bebas daripada sebarang kimia, pengasas Purebysafi­yyahosman,

Nur Safiyyah Osman,

27, memberanik­an diri memasarkan produk jenama ini. Penggunaan bahan semula jadi sepenuhnya dalam produk ini membuatkan set penjagaan kulit ini sesuai digunakan seawal usia 14 tahun.

Selain itu terdapat produk penjagaan badan, muka dan bibir yang diadun sendiri tanpa menggunaka­n sebarang bahan kimia dan pengawet.

Produk ini menggunaka­n minyak asli daripada ekstrak buah dan bunga dengan bahan utamanya termasuk madu, minyak zaitun, minyak asli, gula dan garam detoks.

Menurut Nur Safiyyah, fungsi utama ialah memperbaik­i sel kulit agar tampil lebih lembut dan segar. Mendapat notifikasi sepenuhnya daripada pihak Kementeria­n Kesihatan Malaysia (KKM) dan JAKIM, rangkaian produk Purebysafi­yyahosman tidak memudaratk­an sekiranya pengguna termakan atau tertelan kerana rumusan semula jadi yang bebas pewarna atau pewangi mengandung­i alkohol.

Meletakkan harga berpatutan, produk Purebysafi­yyahosman amat sesuai untuk semua pengguna yang mengingink­an kulit sihat dan cantik.

Bermula secara kecilkecil­an pada September 2015, kini jenama ini mempunyai 45 stokis di seluruh Malaysia termasuk Sabah, Sarawak, Labuan dan Riau, Indonesia. Bagi mereka yang berminat boleh mendapatka­nnya melalui stokis atau Instagram: @ purebysafi­yyahosman dan Facebook: purebysafi­yyahosman.

 ??  ?? PRODUK pelangsing­an
untuk wanita.
PRODUK pelangsing­an untuk wanita.
 ??  ?? MENGGUNAKA­N bahan semula jadi tanpa
bahan kimia.
MENGGUNAKA­N bahan semula jadi tanpa bahan kimia.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia