Harian Metro

SINOPSIS TV

- 8TV, 10.45 malam SING MY SONG TV3, 6.30 petang ABANG SADO BOLEH BERES EPISOD 16 TV3, 7 malam CINTA MASAM MANIS EPISOD 10 TV3, 6 petang SURIA KASANDRA EPISOD 22

Sing My Song adalah satu lagi program realiti yang mencungkil bakat nyanyian di China. Menariknya, program ini ada sedikit persamaan dengan The Voice.

Sing My Song dibahagika­n kepada tiga fasa iaitu uji bakat yang dipanggil The Recording, pertarunga­n The Singles dan peringkat akhir, The Song.

Jika program realiti lain mengetenga­hkan barisan juri sebagai pengkritik, berbeza dengan Sing My

Song apabila membariska­n penerbit lagu.

Empat penerbit yang menggalas tugas sebagai pengkritik dapat melihat sendiri perkembang­an barisan peserta.

Menerusi program ini peserta akan menyanyika­n lagu baru. Daripada situ penonton berpeluang melihat proses lagu dihasilkan daripada awal hingga selesai.

Pemenang Sing My

Song akan berguru dengan penerbit seterusnya menjadi artis rakaman. Program ini diacarakan Yeng Fan. Rahul terpaksa bersetuju. Ketika Tina hendak pulang, Rayyan dan Fariz muncul semula. Rayyan yang sedar kedudukann­ya hanya duduk di kaunter sambil menyelesai­kan bil Tina.

Pelakon: Acap Tokan, Sabhi Sadhi, Reen Rahim, Siti Elizad dan Ezzaty Abdullah. Sarah mengadu dibuli rakan sekerjanya ketika makan malam. Datuk Mahmud mencadangk­an Sarah bekerja di syarikatny­a namun Sarah menegaskan dia hanya meluahkan perasaanny­a dan bukan mahu meraih simpati.

Pelakon: Zamarul Hisham, Izara Aishah, Shah Jaszle, Raja Ilya dan Wan Nur Azlin. Suria Kasandra terkejut dengan apa yang didengar mengenai Manop dan Julia. Dia dan Surit sepakat mahu menyelamat­kan Manop daripada cengkaman Julia. Manop kemudian berjaya dikesan dan dibawa berjumpa Suria Kasandra. Manop yang terdesak memberitah­u bukan dia yang meracun Jamilah.

Pelakon: Intan Ladyana, Jehan Miskin, Ery Putra, Rozie Othman dan Almy Nadia.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia