Harian Metro

Mahu cipta kelainan, kejutan

-

Sesuai dengan lagu dendangann­ya, Kembali yang diterbitka­n pada 2000, Intan Sarafina membuat kemunculan semula selepas lapan tahun menyepi.

Percaturan Intan atau nama sebenarnya Ungku Intan Sarafina Ungku Yahya, 35, menyertai program Gegar Vaganza musim ketiga (GV3) dilihat menjadi.

Masakan tidak, Intan yang juga ibu kepada tiga anak lelaki berjaya mempamerka­n persembaha­n yang konsisten setiap minggu sehingga melayakkan­nya beraksi di peringkat akhir GV3, esok..

Ia sekali gus menidakkan cakap-cakap awal segelintir pihak yang memandang rendah kemampuan vokalnya malah Intan digelar peserta ‘underdog’.

Meskipun masih terkejut namanya terpilih sebagai finalis GV3, Intan berjanji memberikan persembaha­n terbaik seterusnya mencipta kejutan.

“Menang atau kalah bukan keutamaan saya. Apa yang penting bagi saya adalah memberikan persembaha­n terbaik seperti diharapkan juri. Saya mahu persembaha­n Ahad ini (esok) menghiburk­an penonton sekali gus meninggalk­an impak kepada mereka.

“Sekiranya menang itu bonus. Sejujurnya saya tidak meletakkan sebarang sasaran. Bukan apa, berada di pentas akhir sudah cukup besar maknanya buat saya. Jadi, saya kena berusaha sehabis baik.

“Saya juga berharap dapat mencipta kelainan dan kejutan. Kalau boleh tidak mahu ada sebarang kesilapan,” katanya.

Menurut Intan yang pernah

 ??  ?? Persembaha­n Intan konsisten setiap minggu
menidakkan cakap-cakap segelintir pihak
Persembaha­n Intan konsisten setiap minggu menidakkan cakap-cakap segelintir pihak
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia