Harian Metro

Ganjaran bagi pelanggan setia

-

„ Jus Tropicana Twister tawar hadiah wang tunai

setiap pembelian Pek Kembar ini,” katanya dalam kenyataan di sini, semalam.

Kempen yang akan berakhir pada 11 Februari itu, memberikan peluang kepada orang ramai untuk mencuba nasib memenangi hadiah wang tunai serta mendapatka­n baucar dalam setiap pembelian Pek Kembar yang didatangka­n dalam dua perisa, oren dan epal.

Antara pemenang bertuah setakat ini adalah Maria Harun, 34, yang tidak menyangka memenangi hadiah tunai RM1,000 hanya dalam pembelian satu Pek Kembar Tropicana Twister.

Sementara itu, Roshunraj Rajendran, 27, turut teruja apabila diumumkan sebagai pemenang bagi hadiah tunai yang sama di mana beliau merancang untuk menggunaka­nnya bagi memulakan perniagaan.

Lebih menarik, pemenang kategori sama, Foo Siew Yan, 41, berkata, hadiah tunai berkenaan memberikan­nya lebih kegembiraa­n apabila ia dapat digunakan bagi perayaan Tahun Baru Cina tidak lama lagi.

Tropicana sentiasa komited dalam menyediaka­n jus buah berkualiti tinggi yang diperbuat daripada buah sebenar yang mengandung­i pelbagai vitamin.

pemain industri dari 17 negara anggota bagi berkongsi maklumat berkaitan sektor terbabit.

“Bertemakan Transforma­si, Kreativiti dan Menjangkau­i Batasan, program yang berlangsun­g pada 25 hingga 27 Oktober tahun ini menekankan beberapa topik utama antaranya berkaitan kemajuan teknologi dan penyelesai­an untuk dunia runcit global seperti perkhidmat­an makanan, francais, kafe dan restoran pemula.

“Kami akan membawakan panel jemputan bertaraf dunia untuk berkongsi ilmu dalam bidang masing-masing dan jika anda ingin mengumpul maklumat serta mencari peluang untuk menjalinka­n hubungan perniagaan dengan syarikat luar negara, APRCE adalah platfrom yang tepat,” katanya.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia