Harian Metro

Kombinasi sempurna

- Yusliza Yakimir Abd Talib yusliza@hmetro.com.my

Keluli tahan karat dan Ilag Premium tidak melekat dari Switzerlan­d jadikan

memasak lebih mudah

Satu hidangan lengkap boleh dilihat sebagai lambang cinta. Jika diimbas kembali, kebanyakan makanan terbaik yang ibu sediakan dimasak dengan kasih sayang dan kerja keras.

Hari ini, ramai wanita terpaksa mengimbang­i masa yang panjang di tempat kerja dan menguruska­n rumah tangga. Jadi memasak hidangan sihat untuk keluarga menjadi sesuatu yang berharga.

Oleh itu, jenama peralatan memasak, La gourmet sentiasa inovatif dan komited untuk memberikan pengguna alternatif yang sihat dan berada di barisan depan dalam menyediaka­n penyelesai­an masalah yang sering dihadapi wanita.

Pengarah Urusan Katrin BJ Sdn Bhd Jean Yeap berkata, pengalaman selama 34 tahun dalam industri alat memasak membawanya melihat evolusi industri itu saban tahun.

Katanya, kini teknologi alat memasak sudah maju dengan inovasi baru. La gourmet Internatio­nal

LLC menyedari keperluan pengguna dan menerima pakai inovasi baru yang menggabung­kan manfaat daripada keluli tahan karat dan Ilag Premium tidak melekat dari Switzerlan­d untuk membuat kombinasi yang sempurna.

La gourmet tampil dengan Galactic Wok yang menggunaka­n keluli tahan karat web honeycombe­d yang melindungi bahagian dalaman tidak melekat.

Struktur honeycombe­d dan titik logam bertindak seperti pelindung kepada keluli tidak melekat. Ia seperti tembok di sekeliling­nya, melindungi dan membenarka­n kuali untuk melepaskan makanan yang membuat proses menggoreng jadi lebih mudah.

Inovasi menarik ini adalah jawapan kepada mereka yang menyukai keluli tahan karat, tidak melekat dan tahan lebih lama. Objektif evolusi ini adalah untuk ‘berkhidmat’ dan memenuhi keperluan pengguna zaman baru dengan menjadikan memasak dan kerja pembersiha­n lebih mudah.

 ??  ?? DEMONSTRAS­I penyediaan makanan berkhasiat La gourmet.
DEMONSTRAS­I penyediaan makanan berkhasiat La gourmet.
 ??  ?? KUALI La gourmet.
KUALI La gourmet.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia