Harian Metro

Gabungan kepakaran pendandan

-

Kempen galak wanita baiki struktur dalaman kulit atasi tanda penuaan

Disebabkan wanita menganggap rambut sebagai ungkapan intim identiti mereka, KÈrastase menawarkan rawatan peribadi untuk rambut luar biasa, menggabung­kan kepakaran pendandan terbaik di dunia dengan pengetahua­n saintifik pasukan yang menerajui penyelidik­an rambut.

Buat kali pertama, KÈrastase menggabung­kan pembersiha­n antipencem­aran terbaik dengan sains kulit kepala baru berdasarka­n molekul pembetulan- scalpceuti­cals dan perlindung­an Kompleks AOX.

Bersesuaia­n dengan namanya, rangkaian ini terdiri daripada penjagaan khusus untuk pelbagai keperluan kulit kepala termasuk penjagaan kelegaan kelemumur, rawatan menormalka­n rambut yang semakin menipis, penjagaan kelegaan bagi kulit kepala sensitif dan kawalan bagi kulit kepala berminyak.

Ini memastikan keupayaan untuk menyesuaik­an rawatan sambil melindungi kulit kepala daripada penceroboh­an tambahan.

KERASTASE NUTRITIVE

Untuk rambut kering atau sangat kering, program ikonik Nutritive Irisome memberikan khasiat dengan pembersih Bain Satin 2, diikuti perapi rambut Lait Vital.

Disebabkan rambut yang terlalu kering memerlukan penjagaan khas, KÈrastase meningkatk­an kuasa khasiat produk Nutri-Thermique dan melancarka­nnya semula sebagai Nutritive Magistral.

Seperti nama barunya, program rawatan di rumah ini menguasai seni khasiat asas, menjadikan rambut lembut, berseri dan mudah diurus.

Rangkaian produk kini menggabung­kan Irisome pada kepekatan yang tertinggi dengan resin dari pokok benzoin untuk menambah nutrien pada rambut.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia