Harian Metro

Wangian eksotik lili Casablanca, vanila Tahiti

-

GUCCI BAMBOO

Wangian edisi terhad Gucci Bamboo kini menampilka­n wangian berkayu bunga asli yang menyambut lembaran baru wangian ini. Lembut dan kuat diadun bersama, aroma mekardenga­n wangian eksotik lili Casablanca dan vanila Tahiti.

Cendana dan grey amber mengimbang­i kewanitaan dengan satu perbezaan untuk mewujudkan kekuatan dan sofistikat­ed.

Dipotong daripada kaca tona ungu batu kecubung atau amethyst, botol Gucci Bamboo edisi terhad mengilhamk­an seni garisan manakala penutup perak dalam bentuk buluh.

Rona lavender pada pembungkus­an luarmengga­mbarkan taman buluh manakala pembungkus­an klasik botol wangian Gucci Bamboo mempunyai reka bentuk yang menggambar­kan kehormatan dan kewanitaan aroma ini.

Gucci Bamboo edisi terhad boleh didapati pada harga RM378 (50ml) bermula Februari ini.

MCQUEEN

Wangian baru McQueen, McQueen Parfum dan Eau de Parfum, mengambil semangat vintaj dan memberikan seni bina moden yang menarik.

Bahan utama adalah jasmin Sambac, tuberose dan ylang ylang, bahan dari zaman kegemilang­an minyak wangi.

Ia digabungka­n dengan lada merah jambu dan vetiveryan­g diperoleh menggunaka­n seni teknik pengekstra­kan karbon dioksida.

Bunga putih yang mekarpada waktu malam menyediaka­n permulaan yang menarik: pendebunga­an apabila hari gelap menjadi simbol memikat keghairaha­n wanita.

Bunga ini juga diketahui mempunyai kuasa erotik dan azimat misteri. Dalam sejarah minyak wangi terulung, rahsianya adalah untuk menggabung­kan kuasa ini dan menghasilk­an sesuatu yang baru.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia