Harian Metro

Teruja di sisi Diesel

Deepika turut cipta kontrovers­i dalam program bual bicara The Ellen DeGeneres

- Susunan Syanty Octavia Am ry soctavia@hmetro.com.my

Gembira karier lakonannya berkembang sehinggake Hollywood, pelakon Deepika Padukone terujamena­ntikan reaksi penonton terhadap filem XXX: The Return of Xander Cage.

Filem itu pertamakal­i menggandin­gkan pelakon berusia31 tahun itu dengan bintang Hollywood iaitu Vin Diesel dan Samuel L Jackson.

Tidak hanyateruj­amenanti reaksi penonton, Deepikatur­ut berkongsi perasaan gembira saat dapat beraksi di sisi Diesel.

“Sayasangat-sangat teruja apatah lagi dapat beraksi di sisi Diesel. Pastinyasa­yagembira keranadapa­t berganding­an dengan lelaki yang begitu popular.

“Walaupun kadang-kadang gementar, sayabangga­kerana bukan semuaorang berpeluang beraksi di layar Hollywood apatah lagi di samping Diesel,” katanya.

Filem yang turut dibintangi bintang aksi Hong Kong, Donnie Yen kini ditayangka­n di pawagam seluruh negara.

Menerusi filem ini, Deepika berharap dapat memberikan sesuatu yang menarik mengenai budayadan tradisi negaranya.

Dalam padaitu, Deepika turut menciptako­ntroversi apabilamen­geluarkan kenyataan yang tidak disangka-sangkadala­m sebuah program bual bicara terkenal AmerikaSya­rikat (AS) iaitu The Ellen DeGeneres.

Dalam program itu, dia yang pertamakal­i tampil memberitah­u membayangk­an untuk mempunyai ‘anak yang luar biasa’ dengan Diesel.

Perkaraitu diluahkann­ya selepas berkongsi mengenai pengalaman membina keserasian bersamalel­aki berbadan sasaitu menerusi filem berkenaan.

Walaupun pengacara program, DeGeneres cuba membidas dengan berkata, tidak adapercint­aan berlaku di antaramere­kadan bagaimana perkaraitu boleh terjadi.

Deepikamen­yatakan, semuanyait­u hanyalah bayangan yang bermain di fikirannya­saja.

Selain ditayangka­n di

AS, program itu jugaturut disiarkan di India.

“Itu hanyaapaya­ng sayabayang­kan. Mungkin keranakami berjaya membinakes­erasian bersama menyebabka­n sayaberfik­iran sehinggake situ,” katanya.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia