Harian Metro

Jawapan Isnin ini

-

Kuala Lumpur: Keputusan akhir mengenai venue gelanggang berkecuali bagi perlawanan Kelayakan Piala Asia 2019 antara Korea Utara dengan Malaysia hanya akan diketahui Isnin ini.

Konfederas­i Bolasepak Asia (AFC) akan menentukan sendiri venue itu lantaran kemungkina­n besar Persatuan Bolasepak Korea Utara (PRKFA) gagal memberikan cadangan venue pilihan mereka sehingga tarikh akhir petang

ini sudah ketinggala­n jauh,’’ jelasnya.

Hodak yang kini menetap di Pulau Pinang mengakui ada menerima beberapa tawaran untuk membimbing kelab bukan hanya di Malaysia malah di Thailand dan Indonesia.

“Saya mahukan pasukan yang memiliki perancanga­n baik untuk berkembang. Memang saya ada menerima beberapa tawaran sebelum ini tapi terpaksa ditolak kerana tidak menepati apa yang saya inginkan. Ada pasukan semalam.

Menurut Setiausaha Agung AFC Datuk Windsor John Paul, sehingga jam 3 petang semalam (tarikh tutup 5.30 petang), mereka masih belum menerima sebarang maklum balas daripada PRKFA.

“Hari ini hari terakhir untuk Korea Utara mengemukak­an cadangan venue berkecuali yang akan digunakan jika keadaan diplomatik antara kedua-dua negara tidak berubah,” katanya.

tempatan menawarkan saya kontrak tujuh bulan dan mahu menang piala, sedangkan mereka tiada pemain yang bagus,” katanya.

 ??  ?? HODAK
HODAK

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia