Harian Metro

Hairul ‘tambah otot’

Bina badan untuk beri lakonan berkesan dalam filem aksi

- Michelle Gun michellegu­n@hmetro.com.my

Perubahan bentuk badan Hairul Azreen menjadi ‘sado’ atau sasa menjadi bualan hangat pengguna media sosial yang kagum dengan penampilan baru pelakon itu.

Hairul, 28, berkata, tujuan sebenar dia membina badan bagi menunjukka­n kepada anaknya, Yusuf Iskandar apabila dia sudah besar nanti.

“Saya cuma mahu menunjukka­n kepada Yusuf yang saya pernah membina badan. Tak sangka saya turut menang kategori Selebriti Lelaki Bentuk Badan Segak Anugerah Cantik EH! 2017,” atanya.

Pada masa sama, suami epada pelakon Hanis Zalikha ni meneruskan latihan ecergasan untuk lakonannya alam filem aksi yang akan emulakan penggambar­an elepas Aidilfitri ini.

“Filem ini membabitka­n roduksi besar dan turut emerlukan saya menjalani han kecergasan.

rsiapan untuk watak a berbeza membuatkan saya teruja,' katanya yang baru selesai penggambar­an filem Pencuri Hati Mr Cinderella, Februari lalu. Dalam pada itu, Hairul menepis tuduhan pihak tertentu yang mendakwa dia menumpang nama isteri dan anak untuk mencari sumber rezeki.

“Saya erasal daripada eluarga susah an kehidupan ertambah baik elepas menang ear Factor eberapa tahun alu.

“Wang emenangan itu aya gunakan ntuk memulakan erniagaan ersama Hanis dan ezeki bertambah elepas kami endirikan umah tangga. alah, rezeki erus mel p h elepas Yu lahir,” katanya.

Menegaskan kemewahan dinikmati sekarang adalah hasil usahanya, Hairul bangga apabila Yusuf memenangi Si Cilik Meletop Anugerah Meletop Era 2017, baru-baru ini kerana populariti­nya di media sosial.

“Sewaktu awal menceburi bidang lakonan, saya teringin menang anugerah. Walaupun hasrat itu belum tercapai tetapi saya menganggap pencapaian Yusuf cukup terbaik,” katanya.

Kucing bawa tuah

Selain itu, pelakon terbabit turut menganggap kucing peliharaan­nya, Bujibu Chempel membawa tuah kerana menerima permintaan daripada peniaga untuk membuat ulasan produk di Instagram.

“Kucing pun boleh buat duit. Bagi saya itu rezekinya dan kami tidak pernah merancang sesuatu untuk menjadikan dia popular di media sosial,” katanya.

Dalam pada itu, Hairul menjelaska­n tujuan dia membuka akaun Instagram untuk Yusuf bagi mengumpul gambar anaknya itu.

“Gambar saya sewaktu kecil semuanya musnah dalam banjir. Jadi, saya tidak mahu anak hilang gambar kenangan,” katanya.

Bercerita mengenai Ramadan, Hairul memilih untuk berbuka puasa bersama keluarga.

“Saya mahu menghargai masa bersama keluarga,” katanya.

Saya cuma mahu menunjukka­n kepada Yusuf yang saya pernah membina badan

HAIRUL

 ??  ?? KELUARGA bahagia Hairul.
KELUARGA bahagia Hairul.
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia