Harian Metro

DAH HABIS IKHTIAR

-

 Bapa rayu sumbangan ganti alat pendengara­n anak bernilai RM21,000

Ramadan.

Sementara itu, kempen Tukar dan Jimat yang dilancarka­n sejak 2016, menggalakk­an ahli VIP Watsons dan pelanggann­ya bertukar kepada kualiti dan penjimatan lebih baik dengan produk jenama Watsons yang memiliki harga berpatutan, berkualiti tinggi dan memberi nilai untuk wang.

Ujian penukaran terkini dilakukan di kedai Watsons yang disertai pelanggan membuktika­n bahawa kualiti produk jenama Watsons hebat.

Produk jenama

Watsons melalui program penyelidik­an dan pembanguna­n yang menyeluruh serta proses pemantauan kualiti yang ketat untuk setiap barangan jenama Watsons bagi menghasilk­an produk yang selamat dan berkesan.

Setiap produk jenama Watsons diletakkan dalam ujian kawalan kualiti selama 18 bulan dan diuji lagi sepanjang proses pengeluara­n untuk memastikan pelanggan Watsons mendapat yang terbaik.

Kempen ini disokong rakan selebriti Watsons seperti Fasha Sandha, Raja Ilya, Amber Chia dan Arja Lee.

Selain produk berkualiti, ahli Watsons VIP dan pelanggan juga berpeluang memenangi hadiah bernilai terkini berhubung kehilangan alat pendengara­n Amirul Asyraf pada 1 Julai lalu.

Mohd Aidi berkata, alat digunakan anaknya dipinjam sementara dan barangan terpakai itu dikembalik­an selepas kelulusan permohonan alat baru bernilai RM40,0000 daripada Hospital Universiti RM3 juta termasuk pakej percutian untuk 100 pemenang terpilih, kerusi urut, baucar makanan dan Kebangsaan Malaysia (HUKM) diperoleh.

“Jika bayaran untuk alat pendengara­n terpakai itu sudah dijelaskan, barulah alat pendengara­n baru dapat diberikan kepada anak,” katanya yang turut mengatakan Amirul Asyraf kini melakukan kerja di bengkel berbanding kuliah sebelum ini.

Katanya, dia berterima kasih kepada orang ramai terutama pengguna laman sosial Facebook (FB) yang membantu mengumpul dana dengan jumlah terkumpul RM4,200.

Sementara itu, Amirul Asyraf menerusi status FBnya pada 6 Julai lalu bersetuju menerima sumbangan orang ramai selepas mendapat kebenaran keluarga.

“Assalamual­aikum dan selamat petang tuan dan puan semua. Saya Amirul Asyraf bersetuju menerima sumbangan dari tuan dan puan untuk membayar balik harga alat terbabit.

“Alat itu diberi pinjam oleh Labchem Sdn Bhd sementara menunggu alat yang baru, hasil bantuan pihak HUKM,” katanya menerusi status FB Amirul Asyraf Mohd Aidi.

Mereka yang ingin menyumbang boleh menyalurka­nnya menerusi akaun Bank Islam 0807702032­1782 di atas nama Amirul Asyraf Bin Mohd Aidi atau menghubung­i bapanya di talian 019-5074842.

Terdahulu, maklumat tular kehilangan alat itu dikongsi melalui FB Malaysian Response Team yang membuat hebahan kepada orang ramai.

Malah Amirul Asyraf turut meminta orang ramai membantuny­a mengesan alat pendengara­n itu selain memaklumka­n penemuan sama ada kepadanya atau bapanya menerusi aplikasi WhatsApp atau bapanya.

 ??  ?? ALAT pendengara­n yang hilang.
AMIRUL Asyraf bersama rakannya di PIS Pasir Gudang.
ALAT pendengara­n yang hilang. AMIRUL Asyraf bersama rakannya di PIS Pasir Gudang.
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia