Harian Metro

Persenda rupa artis senior

-

SS paling pantang kalau dengar orang mempersend­akan fizikal orang lain. Lebih-lebih lagi kalau dia sendiri pun tidaklah secantik mana.

Macam tak percaya pula SS dengar kisah penyanyi yang kuat berangan ini. Dek sudah tak diberi perhatian, dia cuba buat onar di media sosial.

Khabarnya, penyanyi ini dengan selamba mengejek fizikal seorang penyanyi yang jauh lebih berjaya dan senior daripadany­a. Berani sungguh, ya?

Jelas sekali nadanya begitu sinis mempersoal­kan rupa artis itu pada sebuah gambar hanya gara-gara penyanyi itu kelihatan sangat menarik. Biasalah, siapa tak nak kelihatan cantik di foto dan perlulah disunting sedikit, kan?

Padahal, jika diikutkan penyanyi ini bukan memiliki potongan badan yang meletup bahkan penampilan­nya kerap dikritik netizen. Apabila baca kritikanny­a, ibarat dia jilat ludah sendiri pula.

Semestinya perbuatan itu menimbulka­n rasa tidak puas hati peminat penyanyi senior yang dikutuknya itu. Mana tidaknya, pencapaian sendiri tidak seberapa, sudah berani mengadili senior yang jauh lebih hebat dan disayangi ramai.

SS: Teringat beberapa selebriti lelaki yang berdagu panjang dan memusykilk­an.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia