Harian Metro

BERSATU KITA TEGUH

- Fatin Farhana Japre

atlet Malaysia termasuk juara MILO seperti Nur Dhabitah Sabri, Syakila Salni, Welson Sim, Felicia Mikat, Nur Izzati Yaakob, Abdul Latif Romly, Ng Eain Yow dan Joel Van Huizen di acara berkenaan.

Pegawai Perniagaan Eksekutif Unit Perniagaan MILO Philomena Tan berkata kempen ini akan menjadi saluran untuk warga Malaysia berkongsi mesej positif dan kata-kata membina untuk menyemarak­kan semangat atlet negara dengan menggunaka­n #BersatuKit­aTeguh.

“MILO akan terus komited terhadap perkembang­an sukan dengan menanam nilai murni seperti kesungguha­n, dedikasi dan kerjasama dalam diri setiap atlet.

“Kami berhasrat menjadi penggalak prinsip ini menerusi #BersatuKit­aTeguh dengan membawa semua rakyat Malaysia khususnya remaja bersama-sama menyokong atlet negara kita di Sukan SEA dan Sukan Para ASEAN Kuala Lumpur 2017 (KL2017).

“Oleh itu, kami menyeru warga Malaysia memberikan mesej positif dengan menggunaka­n #BersatuKit­aTeguh di laman sosial Instagram dan Twitter.

“Inisiatif ini pasti membantu membakar semangat atlet demi memberikan persembaha­n terbaik dan memenangi pingat untuk negara.

“Kita lebih kuat apabila berdiri bersama sebagai satu negara dan menuju ke arah kecemerlan­gan apabila semua bersatu,” katanya.

Kempen ajak warga Malaysia turun padang sokong atlet negara

Selain itu, MILO turut melancarka­n MILO Kaw resipi edisi terhad yang mempunyai lebih kebaikan coklat dan malt untuk meraikan bakat sukan terhebat negara dengan menampilka­n atlet Sukan SEA Malaysia seperti penerjun Nur Dhabitah Sbari, pemain hoki Joel Van Huizen, olahragawa­n paralimpik lompat jauh Abdul Latif Romly dan sukan karate Syakilla Salni pada produknya.

Demi menambah kemeriahan Sukan SEA, MILO juga memulakan program penebusan yang membolehka­n pengguna mengumpul mata dan menebus flask Juara MILO edisi terhad yang terdapat dalam empat warna iaitu emas, perak, gangsa dan hijau MILO sehingga 30 September 2017.

Layari www.milo.com.my untuk maklumat lanjut mengenai MILO Kaw atau penebusan flask Juara MILO.

 ??  ?? MILO secara rasminya melancarka­n kempen Kuala Lumpur 2017 #BersatuKit­aTeguh.
MILO secara rasminya melancarka­n kempen Kuala Lumpur 2017 #BersatuKit­aTeguh.
 ??  ?? DARI kiri Pengurus Wushu Nasional Robin Ho, pemain hoki kebangsaan Joel Van Huizen, Pegawai Eksekutif Perniagaan, Unit Perniagaan MILO Nestle Malaysia Philomena Tan, Datuk Marina Chin dan pemain squash negara Ng Eain Yow ketika pelancaran kempen...
DARI kiri Pengurus Wushu Nasional Robin Ho, pemain hoki kebangsaan Joel Van Huizen, Pegawai Eksekutif Perniagaan, Unit Perniagaan MILO Nestle Malaysia Philomena Tan, Datuk Marina Chin dan pemain squash negara Ng Eain Yow ketika pelancaran kempen...
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia