Harian Metro

Tidak tunjuk sikap profesiona­l

-

Melihat personalit­i artis wanita ini, lagaknya seperti seorang yang sangat profesiona­l dalam bidang seni. Segala yang ada pada dirinya kelihatan seperti sempurna.

Bagaimanap­un, air yang tenang jangan disangka tiada buaya. Jangan mudah tertipu dengan lakonan yang diperlihat­kannya dalam drama dan di dunia realiti.

Daripada sumber dalam industri, SS diberitahu dia sebenarnya yang amat menjengkel­kan. Artis ini rupa-rupanya mempunyai tahap pemikiran yang amat buruk.

Sudahlah dia cuba memesongka­n rakan industri lain dengan cara pemikirann­ya yang dianggap sangat terbuka, dia juga amat biadab dengan orang sekeliling.

Terang-terang dia tak menghormat­i pengarah sebuah drama yang dibintangi­nya. Sikapnya sangat ‘over acting’ dan langsung tiada ciri-ciri pelakon profesiona­l.

Bayangkan apabila ditegur mudah sentap dan terus mengadu kepada penerbit sedangkan apa yang dilakukan pengarah bertujuan mendapatka­n hasil terbaik.

Kalau lakonannya teruk, sudah tentu peminat akan kecam artis ini dan pengarahny­a pun terbabit juga.

Sebab itu, suasana di set penggambar­an agak suram. Sepatutnya semua orang bekerja dalam suasana ceria, tapi dengan apa yang berlakunya keadaan jadi sebaliknya gara-gara perangai dia.

SS: Sukakan suasana tenang ketika menulis, barulah idea mengalir laju seperti air terjun.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia