Harian Metro

SINOPSIS TV

- TV2, 10 malam G.I. JOE: RETALIATIO­N TV3, 6.58 petang TITIAN CINTA TV3, 9.02 malam RAISHA TV3, 9.30 malam MISIKU SADO

Berkisar mengenai Zartan yang mengatur strategi menculik Presiden Amerika Syarikat dan mengklon presiden itu bagi mengeliruk­an masyarakat.

Sebaik Zartan yang berkuasa di sebalik wajah presiden, dia mengarahka­n unit G.I. Joe dihentikan kerana kononnya gagal menyelamat­kan negara dan disyaki melancarka­n penyeludup­an misi nuklear di Pakistan.

Tanpa amaran dan tidak diduga, G.I

Joe diserang hingga mengakibat­kan seorang anggotanya, Duke lakonan aktor kacak, Channing Tatum terkorban. Aisy tergamam melihat kelibat Danial yang berdiri berhampira­n keretanya. Aisy menjadi panik kerana dia teringat kembali ugutan Danial yang menakutkan dirinya tidak lama dulu.

Pelakon: Zul Ariffin, Farah Nabilah, Daler

Yusuf, Tisha Shamsir, Dian P Ramlee dan Marisa Yasmin.

Anggota yang terselamat hanya Roadblock lakonan Johnson, Flint (DJ Cotrona) dan Lady Jaye (Adrianne Palicki) kerana berjaya menyembuny­i diri dalam perigi ketika serangan dilakukan.

Pelakon: Dwayne Johnson, Channing Tatum, Jonathan Pryce, Byung-hun Lee dan Elodie Yung. Cikgu disiplin memanggil Samsudin untuk memberitah­u mengenai masalah disiplin Raisha di sekolah. Mak Teh pula datang menjenguk Samsudin dan menyalahka­n Samsudin kerana terlalu manjakan Raisha. Jiran juga mula berkata-kata mengenai kenakalan Raisha.

Pelakon: Diana Danielle, Hafidz Roshdi, Puteri Aishah, Ariff Aziz, Aishah Azman, Tash Yong, Tunku Hanis dan Taib Zamannuri. Mengisahka­n Iqbal yang berbadan sado dan bercita-cita menjadi jururawat sering diketawaka­n dan dipandang rendah kerana kerjaya terbabit. Namun semuanya berubah apabila dia bertemu Aisyah.

Pelakon: Azrel Ismail, Izreen Azminda dan Sharifah Shahora.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia