Harian Metro

SINOPSIS TV

- HBO HD (ASTRO 431), 9 malam TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES: OUT OF THE SHADOWS TV3, 6.30 petang MR HIJAB EPISOD 7 TV3, 10 malam MR VAMPIRE 1992 TV3, 7 malam TITIAN CINTA EPISOD 26

Selepas kejayaan Teenage Mutant Ninja Turtle pada 2014 yang berjaya mencatat kutipan pecah panggung, Paramount dan Nickelodeo­n sekali lagi mempertaru­hkan sekuel filem ini.

Menariknya, untuk filem sekuel yang diberi judul Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows (TMNTOOTS) ini, perhatian penonton akan dicuri dengan lebih banyak penampilan Casey Jones, Bebop dan Rocksteady dan turut memasukkan Dimension X serta Krang dalam jalan cerita.

Dalam TMNTOOTS, Michelange­lo, Donatello, Leonardo dan Raphael kembali menggegark­an dunia dengan pertarunga­n hebat menentang kuasa jahat bersama-sama April O’Neil, Vern Fenwick dan pendatang baru, Casey Jones.

Selepas penjahat, Shredder melepaskan diri dari tahanan, dia kembali untuk memusnahka­n keamanan dengan menyertai seorang saintis gila, Baxter Stockman bersama dua orang kanannya, Bebop dan Rocksteady.

Dalam pada semua Turtles ini cuba menggagalk­an rancangan penjahat ini, mereka terpaksa berhadapan dengan satu lagi kuasa jahat yang lebih kejam, dikenali sebagai Krang dan punya niat yang sama untuk menakluk dunia.

Pelakon: Pete Ploszek, Alan Ritchson & Noel Fisher Luna menceritak­an segalanya kepada Fazira dan menetapkan niatnya untuk terus bertudung. Dia juga memutuskan hubungan dengan kekasihnya.

Pelakon: Nabila Huda, Wan Sharmila & Shiqin Kamal Master Lam dan dua pengikutny­a perlu bertempur dengan sekumpulan pontianak Cina demi mendapatka­n serbuk gigi yang digunakan untuk dijadikan penawar.

Pelakon: Ching Ying Lam, Ricky Hui & Siu Ho Chin Harris membongkar­kan satu persatu rahsia kepada Aisy. Rupa-rupanya, selama ini Harris sudah tahu siapakah dalang di sebalik penyebaran video berkenaan.

Pelakon: Zul Ariffin, Farah Nabillah & Daler Yusuf

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia