Harian Metro

Ibu durjana lacur dua anak kecil

-

Seorang ibu tunggal tergamak melacurkan dua anak perempuann­ya berusia lapan tahun dan 10 tahun kepada dua lelaki Bangladesh berusia 30-an dengan bayaran RM50 setiap kali melakukan hubungan seks sejak bulan lalu.

Difahamkan, ibu tunggal berusia 39 tahun itu turut bercinta dengan seorang lelaki Bangladesh sejak lapan tahun lalu dan warga asing itu sering mengunjung­i rumah wanita terbabit di Taman Bintang, Senai.

Ketua Polis Johor Datuk Mohd Khalil Kader Mohd berkata, pihaknya menyerbu rumah itu 25 Oktober lalu untuk menyelamat­kan mangsa.

“Kami percaya wanita itu melacurkan kedua-dua anaknya kepada warga Bangladesh terbabit yang juga kenalannya.

“Suspek yang tidak bekerja membawa mangsa ke bilik hotel bajet di Larkin Perdana sebelum meninggalk­annya bersama lelaki terbabit.

“Pada masa sama, dia tinggal di bilik berasingan bersama kekasihnya. Suspek menerima RM50 setiap kali melacurkan kedua-dua anaknya,” katanya pada sidang media di Majlis Pencegahan Jenayah Kecurian Kabel TM di Hotel Grand Paragon, di sini, semalam.

Menurutnya, hasil siasatan, suspek sudah lama bercerai dengan suami dan mereka terputus hubungan.

Beliau berkata, pihaknya masih menjalanka­n siasatan bagi mengenal pasti sama ada wanita itu penagih dadah atau sebaliknya.

“Mangsa dirujuk ke Hospital Sultanah Aminah (HSA) Johor Bahru untuk pemeriksaa­n kesihatan dan hasilnya, ada kesan koyakan lama dan baru pada kemaluan mangsa.

“Mangsa diserahkan kepada Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) untuk tindakan lanjut,” katanya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 376 dan Seksyen 372 Kanun Keseksaan dan suspek masih direman bagi membantu siasatan.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia