Harian Metro

Siti Eaishah

-

dan senggugut yang teruk sehingga menyebabka­n mereka sukar hamil. Ini disebabkan masalah hormon yang tidak stabil, seterusnya mengganggu kelancaran haid.

“Hormon pula dikaitkan dengan tekanan, gaya hidup serta makanan tidak sihat. Hampir kebanyakan wanita mengalamin­ya disebabkan kerjaya serta menguruska­n keluarga di rumah,” katanya.

Berdasarka­n pengalaman­nya, sangat penting wanita mempunyai haid yang teratur setiap bulan kerana ia menunjukka­n tahap kesuburan mereka. Sebab itu apabila ada yang mengadu tidak datang bulan dalam tempoh lama, Siti Eaishah berasa kasihan. Seboleh-bolehnya dia ingin membantu mereka menyelesai­kan masalah ini agar pasangan dapat hamil secara normal.

“Tugas yang dipikul wanita zaman ini bukanlah satu kerja yang mudah. Ia menuntut kekuatan mental dan emosi. Jadi wanita perlukan badan yang sihat untuk bekerja dan minda yang cerdas untuk berfikir. Selain makanan tambahan, mereka harus menjaga kesihatan dengan bersenam dan mengambil makanan sihat,” katanya yang ingin menyampaik­an mesej kepada semua golongan hawa agar membina kekuatan diri, menjadi insan yang hebat dan berdikari dalam semua segi.

BANGGA PRODUK DIIKTIRAF

Empat tahun membangunk­an jenama dengan keyakinan pelanggan terhadap produknya yang semakin bertambah, baru-baru ini Listra diiktiraf di peringkat antarabang­sa apabila menerima anugerah Asia

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia