Harian Metro

INOVASI KASUT SEKOLAH

- Yusliza Yakimir Abd Talib yusliza@hmetro.com.my

Musim persekolah­an baru tiba dua minggu lagi. Ketika ini, ramai ibu bapa semakin ligat membuat persediaan awal, membeli peralatan sekolah secukupnya.

Kasut, baju, beg, alat tulis dan buku, semuanya perlu dimasukkan dalam senarai barang untuk dibeli supaya tiada keperluan penting yang tercicir. Penting untuk membuat persiapan bagi mengelakka­n tekanan di saat akhir.

Namun, antara semua barangan yang disenaraik­an, kasut sekolah adalah keperluan paling penting untuk diambil perhatian. Selain harga dan rupa, ibu bapa wajar mempertimb­angkan keselesaan anak untuk sepanjang tahun.

Bata baru-baru ini memperkena­lkan inovasi kasut sekolah dengan teknologi hyperfoam yang memberi lebih keselesaan, ringan dan menawarkan pilihan rekaan menarik.

Koleksi inovasi baru

Teknologi hyperfoam

beri lebih keselesaan,

ringan dengan pilihan rekaan

menarik

untuk pasaran kasut sekolah jenis Belite itu, menampilka­n sepatu selesa seakan kasut sukan. Terdapat tiga ciri utama yang menjadikan kasut sekolah itu patut dimiliki.

Antaranya, ia mempunyai aliran pengudaraa­n baik untuk keselesaan pemakainya dalam tempoh lama dan tapak kasut fleksibel menjadikan­nya begitu mudah dilentur serta menyokong pemakaian lebih lasak.

Ketua Pengurus Produk Bata Malaysia, Sharon Wong berkata, kempen ‘Back to School Bata’ terbaru itu mengetenga­hkan rekaan global untuk kasut sekolah, selain terus unggul memenuhi cita rasa terkini.

“Kami bukan sahaja menghasilk­an rekaan kasut yang memenuhi cita rasa terkini, tetapi tetap mengutamak­an keselesaan

 ?? FOTO: ??
FOTO:
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia