Harian Metro

Bayi berselirat wayar

-

 Zuriat berusia tiga bulan alami masalah saluran darah ke jantung sempit

“Suami (Abd Razak Awang Kechik, 48,) juga berada di FELDA Chini 1 menjaga tiga lagi anak, buat masa ini saya perlu berada di sini, bersama Nur Qaseh,” katanya.

Katanya, keluargany­a buntu memikirkan kos terpaksa ditanggung sepanjang berada di Hospital Serdang termasuk rawatan serta belanja lain.

“Malah, saya juga belum dimaklumka­n kos pembedahan perlu dibayar selain bil hospital,” katanya yang juga

suri ru- mah.

“Saya risau memikirkan kos pembedahan dan berharap jasa baik orang ramai untuk menyalurka­n bantuan kepada kami sekeluarga bagi mengurangk­an beban ditanggung,” katanya.

Orang ramai yang mahu menghulurk­an sumbangan boleh berbuat demikian melalui akaun Maybank Nor Ashima Ahmad 1560942775­83 atau menghubung­i talian

017-9364829. mempunyai dua anak.

Bagaimanap­un, Timbalan Pendakwa Raya Natasha Chin Le Jy memohon hukuman yang setimpal dengan alasan punca pergaduhan hanya disebabkan parkir kereta.

Mengikut fakta kes, pengadu yang juga ibu tunggal berada di lobi kondominiu­m itu sebelum didatangi tiga individu yang juga penduduk di situ.

Salah seorang individu berkenaan secara tiba-tiba memarahi wanita itu tanpa sebab serta menuduhnya meletakkan kenderaan di petak pakir bukan miliknya.

Ekoran itu, berlaku pertengkar­an mulut dan tertuduh mengeluark­an kata-kata kesat. Kemudian, tertuduh menolak dada mangsa.

 ??  ?? NUR Qaseh dibawa menggunaka­n bekas khas untuk dipindahka­n ke Hospital Serdang. NUR Qaseh Qasrina yang mengalami masalah saluran darah ke jantung
sempit.
NUR Qaseh dibawa menggunaka­n bekas khas untuk dipindahka­n ke Hospital Serdang. NUR Qaseh Qasrina yang mengalami masalah saluran darah ke jantung sempit.
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia