Harian Metro

SINOPSIS TV

- HBO HD (ASTRO 431), 6.40 petang HOTEL FOR DOGS TV3, 6.30 petang LOVE YOU MR ARANG EPISOD 5 TV3, 7 malam TIADA ARAH JODOH KITA EPISOD 19 TV3, 10 malam MELANKOLIA EPISOD 12

Andi dan Bruce baru diambil sebagai anak angkat oleh sepasang suami isteri.

Namun, selepas berpindah ke rumah keluarga angkat itu, mereka dihalang membela haiwan.

Andi dan Bruce perlu mencari tempat perlindung­an anjing mereka yang bernama Friday dengan segera.

Dalam pencarian itu, mereka terjumpa sebuah hotel usang yang tidak beroperasi lagi. Irma berjumpa Fariz untuk mengajak jejaka itu berkahwin. Dia nekad dengan keputusan itu dan mahu memastikan Fariz menjadi miliknya.

Pelakon: Amirul Faqeem, Hanna Aqeela dan Ryzal Jaafar

Dengan kerjasama keduaduany­a, mereka menjadikan hotel terbiar itu sebagai tempat perlindung­an untuk Friday dan anjing terbiar lain.

Bagaimanap­un, bunyi salakan anjing itu membuatkan jiran mereka hairan dan tertanya-tanya.

Mampukah dua beradik itu melindungi tempat itu daripada diketahui orang lain? Adakah mereka mampu mempertaha­nkan hotel itu untuk anjing peliharaan mereka?

Pelakon: Emma Roberts, Jake T Austin dan Lisa Kudrow. Pia terkejut apabila Aathif mengajakny­a berkahwin. Dia menolak cadangan itu kerana tidak mahu Aathif berkahwin dengannya disebabkan rasa simpati.

Pelakon: Shukri Yahaya, Aprena Manrose dan Livonia. Anita gembira dengan perkembang­an terkini. Walaupun agak bimbang dengan keadaan Shakira yang baru ditinggalk­an Rayyan, dia berjaya meyakinkan Shakira untuk teruskan hidup.

Pelakon: Nonny Nadirah, Aliff Aziz dan Neera Azizi.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia