Harian Metro

Dah rogol sebar video pula

-

Enam lelaki ditahan kerana merogol seorang wanita serta merakam video perbuatan mereka itu yang kemudian dimuat naik ke media sosial.

Hindustan Times melaporkan, mangsa berusia 40 tahun itu tidak melaporkan kejadian yang berlaku bulan lalu, selepas nyawa keluargany­a diancam namun membuat laporan polis selepas mendapat tahu video terbabit disiarkan di Internet.

Polis berkata, dalam kejadian itu, wanita terbabit yang juga buruh, dirogol sebulan lalu ketika datang ke Baran untuk melawat keluarga mentuanya.

Menurut Times of India, seorang suspek dikenali mangsa, Chetan Meena, 21, menawarkan menumpangk­annya untuk pulang namun dia dibawa ke tempat lain sebelum dirogol Chetan dan lima rakannya.

Dia dihantar ke rumah mentua keesokanny­a dan penyerang mengancam membunuh keluargany­a jika membuat laporan mengenai kejadian itu.

Bagaimanap­un, dia nekad membuat laporan polis selepas mendapat tahu video kejadian disebarkan di Internet dan dikongsika­n penduduk di situ. - Agensi dia menembakny­a lima kali termasuk di dada.

Samar kemudian membunuh Inna dengan dua tembakan dan kejadian itu disaksikan Arina yang berada di tempat duduk belakang.

Samar kemudian merampas wang 255,000 rouble (RM17,600) dan telefon pintar dan menolak kenderaan itu ke dalam tasik.

Samar kemudian ke tempat kerjanya sebagai wardar penjara di Sevastopol.

Jiran keluarga malang itu yang menyedari kehilangan mereka, menaikkan poster mendapat kehilangan mereka dan polis berjaya mengesan Samar di penjara berkenaan.

Ketika disoal polis, Samar mengaku Arina masih hidup apabila kereta berkenaan ditenggela­mkan.

 ??  ?? TIGA mayat ditemui dalam kereta yang dikeluarka­n dari tasik. - Agensi LARKOV bersama isteri dan anaknya. - Agensi
TIGA mayat ditemui dalam kereta yang dikeluarka­n dari tasik. - Agensi LARKOV bersama isteri dan anaknya. - Agensi

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia