Harian Metro

Undi nama SUV baru

 Proton buka peluang kepada orang ramai cadang nama model terbaru, menangi baucar hadiah RM100,000

- Syarifah Dayana Syed Bakri dayana@nstp.com.my

Proton membuka undian secara dalam talian bagi memberi peluang kepada orang ramai mengundi nama model kenderaan utiliti sukan (SUV) pertamanya.

Undian dalam talian itu akan berlangsun­g selama sebulan menerusi laman Facebook rasmi PROTON (www.facebook.com/ProtonCars­Official).

Naib Presiden Jualan dan Pemasaran Proton, Abdul Rashid Musa berkata, pihaknya ingin berkongsi bersama nama yang diundi. rakyat Malaysia peristiwa “Pakej hadiah yang bakal yang bermakna ini kerana diterima terdiri daripada pengalaman SUV baru itu adalah simbol bernilai seperti pencapaian negara. undangan eksklusif

“Kami akan memberi VIP pada majlis ganjaran kepada orang ramai pelancaran yang turut serta dalam undian serta penghormat­an ini dan lima responden menjadi bertuah akan dipilih sebagai antara orang pemenang,” katanya. pertama memandu

Menurutnya, baucar hadiah uji dan bernilai RM100,000 melihat sendiri akan dibahagika­n kepada teknologi serta peserta sebagai tanda penghargaa­n ciri-ciri terkini manakala lima pemenang yang terdapat pada utama akan dipilih SUV berkenaan di trek ujian berdasarka­n makna terbaik Proton di Shah Alam. yang diberikan di sebalik “Selain itu, orang ramai turut diberi pilihan mencadangk­an nama lain bagi SUV berkenaan.

“Sekiranya nama itu dipilih, pemenang bertuah akan menerima hadiah pakej pelanconga­n dua orang selama empat hari tiga malam ke Hangzhou dan Shanghai termasuk lawatan ke ibu pejabat Geely,” katanya.

SUV pertama Proton adalah model pertama yang dibangunka­n bersama Geely yang juga SUV premium pertama bagi segmen C yang dihasilkan jenama automotif negara dan akan dilengkapi pelbagai ciri seperti sistem keselamata­n pasif, aktif dan kognitif yang kebiasaann­ya hanya didapati pada kereta jenama lain yang lebih premium yang dijangka menaikkan nilai jenama Proton.

Tarikh tutup undian ini adalah 30 April ini pada jam 11.59 malam dan pemenang akan diumumkan sebelum tarikh pelancaran SUV pertama berkenaan.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia