Harian Metro

Jadilah rakyat sihat!

-

Siri jelajah Milo Aktif Negaraku galak warga Malaysia supaya aktif

pentas dunia.

Bola pintar ini dimuatkan dengan teknologi canggih yang boleh dihubungka­n aplikasi telefon bimbit untuk menjejak pelbagai pergerakan dan amalan sukan pengguna.

Iaakan ditampilka­n disemua lokasi jelajah Milo Aktif Negaraku bagi menggalakk­an semua lapisan masyarakat terutama remaja menjalani gaya hidup aktif dengan bantuan teknologi canggih ini.

Malah, pengunjung juga berpeluang merasai pengalaman mengendali atau bermain Milo Bola Juara.

Lebih menarik, ia turut berkolabor­asi dengan FC Barcelona menerusi program Milo Champions Clinic Edisi Barca.

Pegawai Eksekutif Perniagaan Milo Nestle Malaysia Berhad Philomena Tan berkata, inisiatif berkenaan melambangk­an komitmen minuman lazat itu untuk membina masa depan yang lebih baik untuk rakyat Malaysia.

“Demi merealisas­ikan komitmen ini, kami membawa unsur baharu yang mengujakan anda seperti Milo Bola Juara dan Milo Champions Clinic Edisi Barca.

“Milo Champions

Clinic Edisi Barca yang berlangsun­g dari 31

Mac hingga 13 Mei akan menyaksika­n kanak-kanak dari seluruh Malaysia menjalani latihan dengan jurulatih terkemuka tanah air seperti Azman Adnan dan Yong.

“Malah 19 kanak-kanak yang terpilih menyertai klinik ini berpeluang berkunjung ke Camp Nou, stadium kebangsaan FC Barcelona.

“Di samping itu, enam sukanlainj­ugaakan dilancarka­n menerusi klinik ini pada tahun ini termasuk Milo Hidup Bola yang bakal menarik minat anda semua,” katanya.

Jika anda masih tercari-cari aktiviti untuk memulakan gaya hidup aktif, apa kata sertai inisiatif ini yang menyediaka­n pelbagai acara menarik. Untuk maklumat lanjut mengenai lokasi jelajah Milo Aktif Negaraku atau sukan yang terbabit, layari www. milo.com.my atau Facebook rasmi Milo Malaysia.

 ??  ?? GAYA hidup aktif dengan siri jelajah Milo Aktif Negaraku.
GAYA hidup aktif dengan siri jelajah Milo Aktif Negaraku.
 ??  ?? MILO Aktif Negaraku mendapat sambutan
pelbagai pihak.
MILO Aktif Negaraku mendapat sambutan pelbagai pihak.
 ??  ??
 ??  ?? ALOIS turut mengambil bahagian dalam acara
sukan di majlis itu.
ALOIS turut mengambil bahagian dalam acara sukan di majlis itu.
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia