Harian Metro

Lebih tawaran dengan MyDigi Rewards

-

Digi Telecommun­ications Sdn Bhd (Digi) memperkena­lkan aplikasi ganjaran gaya hidup terbesar di Malaysia, MyDigi Rewards dengan tawaran yang menarik serta pengalaman kepengguna­an daripada rangkaian rakan kongsi Digi yang kian berkembang.

Dengan MyDigi Rewards baru yang didapati secara eksklusif melalui aplikasi MyDigi, kesemua 11.7 juta pelanggan Digi akan mendapat akses ke atas tawaran yang hebat serta ganjaran yang eksklusif ditawarkan 500 jenama dan rakan kongsi merentasi 7,000 lokasi di seluruh negara.

Ia merangkumi kategori seperti F&B, beli-belah, pelanconga­n, hiburan, kesihatan dan banyak lagi.

Ketua Pegawai

Pemasaran Digi, Loh Keh

Jiat (gambar) berkata, sebagai rangkaian terbesar di Malaysia, Digi berusaha untuk menyampaik­an pengalaman digital yang relevan dan lancar secara konsisten.

“MyDigi Rewards terbaru ini adalah sebahagian daripada hasrat untuk membina hubungan jangka panjang yang lebih berharga dengan pelanggan,” katanya.

Aplikasi terbabit juga memperkena­lkan sistem penarafan keahlian baru (Yellow, Gold dan Platinum) yang membolehka­n pelanggan Digi memperoleh mata untuk naik ke taraf yang lebih tinggi, memberikan mereka akses kepada lebih banyak ganjaran.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia