Harian Metro

Khai tak ‘demand’ harga sedia bawa berbincang

-

“Saya terkejut dan hanya mampu tersenyum,” kata pengarah filem Tujuh, Raja Mukhriz Raja Ahmed Kamaruddin melihat sambutan positif daripada peminat sejak empat hari lalu.

Malahan di laman sosial seperti Twitter, Facebook dan Instagram, kebanyakan peminat berkongsi maklum balas positif selepas menonton.

“Saya terkejut dengan sambutan penonton meski bersaing sengit dengan beberapa filem luar sejak Khamis lalu.

“Menerusi pemerhatia­n saya, ada panggung yang penuh dan separa penuh, ia satu petanda yang sangat Penyanyi popular Khai Bahar, 24, akui tidak selesa dengan dakwaan dirinya dikatakan sudah pandai harga.

Khai berkata apa saja bentuk kerjasama membabitka­n dirinya diurus sepenuhnya pihak NAR Records selepas perbincang­an bersama.

“Saya masih lagi dalam proses belajar dan apabila menang banyak anugerah tidak bermakna saya perlu bersikap

“Saya masih seperti dulu dan sedia berbincang dengan mana-mana pihak yang berminat untuk bekerjasam­a. Jadi, harapnya tidak timbul lagi dakwaan seperti ini.

“Apa saja tawaran membabitka­n saya ditegaskan masih lagi boleh dibawa berbincang. Saya akan mempertimb­angkannya terutama berkaitan tanggungja­wab sosial seperti aktiviti kemasyarak­atan dan misi kemanusiaa­n,” katanya.

Terdahulu, menerusi ruangan gosip Cik Pang disiarkan Selebriti Metro Ahad, penyanyi lagu Bayang dan Luluh ini dikatakan sudah pandai

dengan meletakkan harga tertentu dan tidak lagi menerima bayaran saguhati untuk bekerjasam­a dengannya.

Ia berikutan Khai menerima banyak anugerah termasuk dinobatkan menang trofi Penyanyi Lelaki Popular di Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) pada Oktober lalu.

 ??  ?? KHAI
KHAI

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia