Harian Metro

Bintang sebenar’

-

h sedih, juri mahu persembaha­n cetus inspirasi

rlu tampil auh lebih ndipusinga­n

atuyangleb­ih ke pusingan i boleh menilai ngguh-sungguh n,”katanya.

anmenyentu­h asi

bangsa dari arappesert­a mbahan yang dunia. m itu berjaya luruh dunia, uga asi. ertaatau mampu an tinya ngati dan unia. ya rdahulu bkan

rjaya

ia,” Mereka kembali dengan persembaha­n seterusnya mengikut nasihat yang kami beri.

“Sekali gus, itu membuktika­n mereka sememangny­a sangat serius dan mengambil inisiatif untuk memperbaik­i diri. Meskipun kadang-kadang nasihat kami mungkin tidak tepat, bagaimanap­un, ia mampu membantu peserta untuk melipatgan­dakan usaha mereka,”

katanya.

Jay mahu penyanyi

rap jadi juara

Selaku ikon, penerbit, pengamal dan penyanyi muzik hip hop, Jay pula berharap akan ada bakat rap yang mampu menjulang gelaran juara dalam AGT3.

Menurutnya, dia belum berkesempa­tan untuk melihat penyanyi rap bersinar dalam program berkenaan. Padahal, dia mengakui Asia sebenarnya memiliki ramai bakat rap yang sangat luar biasa.

“Besar impian saya untuk melihat bakat yang mempertaru­hkan hip hop menjadi juara dalam AGT. Saya bercakap mengenai penyanyi rap dan bukannya daripada segi bakat tarian hip hop.

“Saya percaya penyanyi rap dari

Asia sebenarnya ramai yang sangat hebat. Bagaimanap­un, impian itu nampaknya belum kesampaian dan tiada lagi penyanyi rap yang tampil mencuba nasib,” katanya.

Dalam pada itu, Jay yang semakin sibuk dengan kerjayanya di Amerika Syarikat turut memberi bayangan mungkin tidak kembali dalam program itu pada musim seterusnya.

“Ada lagikah musim akan datang? Untuk berada dalam program menuntut komitmen yang sangat tinggi.

“Dengan kesibukan berganda dalam karier muzik dan kena menempuh perjalanan kapal terbang yang lama, saya masih berfikir,” katanya.

AGT terus menjadi program pencarian bakat pilihan penonton seluruh

Asia selepas kejayaan luar biasanya. Terdahulu, kumpulan penari dari Filipina iaitu El Gamma Penumbra dan ahli magis, Sacred Riana (Indonesia) dinobatkan juara musim pertama dan kedua.

Juara program itu bakal menerima wang tunai berjumlah RM4 juta.

 ??  ?? Besar impian saya untuk melihat bakat yang mempertaru­hkan hip hop menjadi juara dalam AGT. Saya bercakap mengenai penyanyi rap dan bukannya daripada segi bakat tarian hip hop
Besar impian saya untuk melihat bakat yang mempertaru­hkan hip hop menjadi juara dalam AGT. Saya bercakap mengenai penyanyi rap dan bukannya daripada segi bakat tarian hip hop
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia