Harian Metro

RAKSASA PREMIUM

-

Sutton pamer gaya mewah dan lasak

serta rekaan maskulin.

“Selain itu, model CS 3000 juga bakal diperkenal­kan tidak lama lagi dengan enjin diesel bagi melengkapi tawaran model Sutton.

“Ia disasarkan kepada pembeli yang mahukan pilihan trak pikap premium dan berprestas­i,” katanya ketika majlis pelancaran.

Ciri-ciri dalaman elegan pada model CS 3500 seperti kerusi hadapan lapan larasan elektrik selain kerusi belakang dengan sokongan lumbar boleh dilipat untuk nisbah ruangan 60:40.

Setiap kerusi juga dilengkapi dengan ciri pemanas dan penyejuk untuk disesuaika­n mengikut negara penggunany­a.

Untuk sistem hiburan, ia dilengkapi skrin bersaiz 4.2 inci. Stereng teleskopik balutan kulit dengan pedal penginjak gear, kawalan pelayaran, paparan suhu luaran dan kemasukan tanpa kunci menambah elegan jentera.

Model pemasangan tempatan itu juga ditawarkan dalam pemanduan sebelah kiri dan kanan melalui kejurutera­an semula dengan ciri premium seperti amaran pelepasan laluan, ‘collision sensing’, kuasa AC dwizon, jeriji LED binaan khas, kemasan luaran gentian karbon dan penutup ‘tonneau’ kawalan jauh elektrik.

Selain lima warna, putih, hitam, biru, merah dan kelabu, pelanggan juga boleh melakukan pesanan untuk warna yang diingini serta tambahan aksesori dan binaan khas mengikut pilihan yang tersedia dalam tempoh enam bulan penghantar­an.

Sutton Monster Truck CS 3500 dijual pada harga bermula RM780,888 (atas jalan tanpa insurans) dengan tiga tahun waranti atau

60,000 kilometer yang mana lebih dahulu.

 ??  ?? TRAK monster
Sutton.
TRAK monster Sutton.
 ??  ?? RUANG dalaman selesa dan elegan.
RUANG dalaman selesa dan elegan.
 ??  ?? KERUSI hadapan larasan elektronik.
KERUSI hadapan larasan elektronik.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia