Harian Metro

Chevron, Mydin lancar kempen promosi ‘Spend & Sweep’

-

Chevron Malaysia Limited, syarikat yang bertanggun­gjawab memasarkan jenama Caltex melancarka­n kempen promosi ‘Spend & Sweep’ melalui kerjasama strategik dengan pasar raya borong terkenal, Mydin.

Sejumlah tiga ‘sweep challenge’ diadakan di seluruh Semenanjun­g Malaysia dengan 10 pelanggan bertuah dari Kuala Terengganu mendapat pengalaman menyeronok­kan pada sesi pertama di Mydin, Gong Badak, baru-baru ini.

Pengurus Besar Chevron, Shahid Ahmed berkata, pihaknya mengambil keputusan untuk bekerjasam­a dengan Mydin berikutan sambutan positif dan menggalakk­an ketika kempen ‘Awesome Holiday Package’ yang diadakan sebelum ini.

Sesi cabaran seterusnya bakal diadakan di Mydin Bukit Mertajam pada 22 Februari ini dan sesi terakhir di Mydin USJ pada 22 Mac depan.

Pelanggan Caltex berpeluang menjadi seorang daripada 25 pelanggan bertuah memenangi

di Mydin yang bernilai RM3,000 bermula dari sekarang hingga 15 Mac 2019.

spree

shopping

 ??  ?? CALTEX menganjurk­an kempen promosi ‘Spend & Sweep’ yang menawarkan barangan dengan nilai sehingga RM100,000 untuk direbut.
CALTEX menganjurk­an kempen promosi ‘Spend & Sweep’ yang menawarkan barangan dengan nilai sehingga RM100,000 untuk direbut.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia