Harian Metro

The Store perkenal Kedai Serbaneka Super Jimat

-

Kuala Lumpur: Kumpulan The Store memperkemb­angkan rangkaian perniagaan­nya dengan memperkena­lkan Kedai Serbaneka Super Jimat RM2.10.

Lebih 2,000 produk ditawarkan merangkumi peralatan dapur, alat tulis, kelengkapa­n pencuci, produk penjagaan badan, aksesori kecantikan, produk bayi, makanan ringan serta kelengkapa­n elektrik pada RM2.10.

Kumpulan The Store dalam kenyataan berkata, pihaknya sedar akan masalah peningkata­n kos sara hidup yang membawa tekanan kepada orang ramai.

“Pembukaan Kedai Super Jimat RM2.10 ini dapat meringanka­n beban pengguna.

“Pelanggan tidak perlu lagi membeli barangan dalam kuantiti yang banyak, tetapi hanya membeli apa yang perlu saja. Ia dapat menjimatka­n kos pembelian dan mengelakka­n pembaziran,” katanya.

Ketika ini Kedai Super Jimat RM2.10 beroperasi di Sungai Siput, Perak, Jerantut, Pahang, Tampin, Negeri Sembilan, Kulim, Kedah dan Shah Alam.

Katanya, pihaknya akan membuka lebih banyak cawangan di seluruh negara dalam masa terdekat.

“Selain kedai serbaneka berkenaan, Pasar Raya The Store dan Pasar Raya Besar Pacific juga menyediaka­n Zon Super Jimat RM2.10 bagi membolehka­n pelanggan menikmati penjimatan hebat,” katanya.

 ??  ?? RANGKAIAN perniagaan Kedai Serbaneka Super Jimat RM2.10.
RANGKAIAN perniagaan Kedai Serbaneka Super Jimat RM2.10.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia